"Estamos indignados", dice un admitido en el ciclo de Emerxencias cancelado

Móvete insta al alcalde de A Estrada a pedir explicaciones a la Xunta y el BNG llevará la supresión al Parlamento de Galicia
photo_camera Reunión del BNG con miembros de Atepciga. CEDIDA

"Estamos bastante indignados. Isto é unha desfachatez". Así se pronunciaba este jueves un afectado por la supresión del ciclo de Emerxencias e Protección Civil, único en Galicia y que se impartía en A Estrada, y cuya cancelación confirmó la Xunta hace tan solo tres días. Sabiéndose admitido, él se desplazó el miércoles desde Lugo, su lugar de residencia, hasta la capital de Tabeirós para matricularse y se topó con la noticia de que no podía, porque la formación no se impartirá.

Móvete y BNG exigieron este jueves explicaciones. La agrupación que lidera Mar Blanco insta al alcalde, José López, a pedir explicaciones a la Xunta y apunta que el IES Antón Losada Diéguez "vese afectado" ante la pérdida "do ciclo formativo con maior volume de alumnado". Apunta que para este curso había registradas casi 50 solicitudes como primera opción de estudios. "Carece de toda lóxica suprimir un ciclo tan demandado, con lista de espera, e para o que se acaba de crear unha praza do departamento de Sanidade. López debe pedir explicacións e aclarar os motivos da supresión, toda vez que no seu momento presumeu de vender A Estrada como a capital das emerxencias", defiende Blanco.

Por su parte, el BNG pide a la Consellería que "rectifique e manteña o ciclo" y atribuye su supresión a las "discrepancias internas entre a Consellería de Vicepresidencia e a Consellería de Educación" con respecto al convenio firmado entre esta última y la Academia Galega de Seguridade Pública, adscrita al primer departamento. "Resulta incrible que órganos do mesmo Goberno sexan incapaces de entenderse para manter unha titulación, deixando a 76 persoas tiradas", apunta la viceportavoz parlamentaria del BNG, Olalla Rodil. Esta avanzó ayer que su formación llevará el asunto a la Cámara gallega, tras reunirse con la Asociación Galega de Técnicos en Emerxencias e Protección Civil (Atepciga).

"É unha decisión inadmisible desde calquera punto de vista deixar sen posibilidade de cursar esta titulación a moitas das persoas que xa se inscribiran e dar, dun día para outro, finiquitada unha formación fundamental para o futuro persoal técnico en Emerxencias e Protección Civil", argumenta la viceportavoz del BNG.

"SILENCIO CÓMPLICE". La concejala nacionalista de A Estrada, Susana Camba, señaló este jueves que "esta decisión do PP roza o absurdo nun concello que presume de ter a Academia Galega de Seguridade e o alcalde non pode seguir co seu silencio cómplice como fai con todo. Ten que dar a cara e pelexar para que non desapareza este ciclo", dijo.

Mientras, Rodil recuerda que la conselleira de Educación defendió en el Parlamento que el ciclo era "de grande utilidade".

Comentarios