Acuerdo en el Parlamento para pedir el Centro de Saúde de Caldas

La Proposición no de Ley del BNG recibe el apoyo de los grupos y el PP asegura que la Xunta construirá en cuanto el Concello ceda la parcela
O Parlamento de Galicia, durante un pleno. PEPE FERRÍN (AGN)
photo_camera El Parlamento de Galicia, durante un pleno. PEPE FERRÍN (AGN)

La Proposición no de Ley defendida por el BNG en la Comisión de Sanidade celebrada este jueves en el Parlamento de Galicia para solicitar a la Xunta la construcción del nuevo Centro de Saúde de Caldas de Reis contó con el apoyo unánime de los grupos. El segundo punto de la iniciativa, referido a la demanda de una mejora de la asistencia sanitaria que se presta en el actual ambulatorio y en el PAC de la localidad fue rechazada por el PP.

Así es que hubo acuerdo para pedir a la Xunta que inicie los trámites para la dotación del nuevo edificio, tan pronto como el Concello ceda la parcela necesaria. El portavoz 'popular' de Sanidade, Aurelio Núñez Centeno, reiteró "a vontade e o compromiso da Xunta de Galicia de construír o novo Centro de Saúde, e faráo no momento no que o Concello lle facilite os terreos para o mesmo", aseguró. Siempre y cuando, apuntó, sea "un terreo que cumpra as condicións elixidas".

Al respecto, recordó que la Consellería informó favorablemente dos parcelas en el mes de marzo e instó a la Administración local a poner a disposición la que considerase oportuna para iniciar el procedimiento de cesión gratuita. Sin embargo, "agora o Goberno municipal de BNG e socialistas ofrece unha cesión dun terreo que", dice, "non se corresponde coas informadas favorablemente polos técnicos da Consellería". Núñez pide a los responsables municipales que "traballen, fagan os trámites administrativos e poñan a disposición da Xunta os terreos necesarios".

INFORME FAVORABLE

El regidor caldense defendió ayer que la nueva parcela ofrecida a la Xunta "ten informe favorable dos técnicos municipais", por lo que entiende que es válida. A su juicio, "o que ten que facer o PP local e posicionarse. Dame a impresión de que están esperando a ver o que di a Xunta, pero teñen que dar explicacións e dicir se a eles lles vale o terreo", afirma.

Comentarios