El alumbrado de la parroquia de San Clemente sigue activo diez días después de la fiestas

El PP denuncia que el PSOE de Caldas incumple las medidas adoptadas por el Gobierno central socialista y reclama al Concello su apagado
Imagen de la capilla parroquial iluminada, captada el día 13. CEDIDA
photo_camera Imagen de la capilla parroquial iluminada, captada el día 13. CEDIDA

Transcurridos diez días desde que finalizaron las fiestas celebradas en la parroquia de San Clemente de Cesar (Caldas de Reis), el alumbrado ornamental y colorista instalado con la finalidad de animar los eventos seguía encendido, día y noche, ante la sorpresa del vecindario por lo que supone de despilfarro en una etapa en la que el ahorro energético está convirtiéndose en una máxima que se aborda en el ámbito comunitario.

Varios vecinos de esta parroquia comunicaron su preocupación a los representantes del grupo municipal del Partido Popular, apunta esta formación política.

"Este feito deixa claro que se está a dilapidar os cartos de todos, e ademais é especialmente grave tendo en conta a situación provocada pola guerra de Ucraína que está a causar un serio problema de dispoñibilidade de enerxía e que provocou a adopción dunha batería de medidas por parte do goberno central de Pedro Sánchez regulando e limitando a utilización de enerxías para tratar de conseguir un aforro enerxético", argumenta.

"Vostedes non só tiran cos cartos de todos os veciños, senón que incumpren a normativa que foi aprobada polo Goberno central, do seu mesmo partido político", subraya.

Apelando a estos argumentos, el PP pide al Concello que "proceda urxentemente a dar as instrucións oportunas para o seu inmediato apagado, e posteriormente se retiren as luminarias festivas".

Comentarios