martes. 26.01.2021 |
El tiempo
martes. 26.01.2021
El tiempo

Caldas acondicionará todos los senderos del entorno de la Fábrica da Luz de Segade

Antigua Fábrica da Luz, junto a la cascada de Segade de Arriba. DP
Antigua Fábrica da Luz, junto a la cascada de Segade de Arriba. DP
Los trabajos serán llevados a cabo por los alumnos de Os camiños do camiño y se creará una ruta por las inmediaciones de la cascada del río Umia

El Concello de Caldas de Reis pondrá en marcha un nuevo obradoiro de empleo dual que formará a los participantes en los apartados teórico y práctico en "actividades auxiliares en conservación e mellora de montes e actividades auxiliares en viveiros, xardíns e centros de xardinaría". 

El proyecto, presentado por el Goberno local a la Consellería de Emprego bajo la denominación Os camiños do camiño, contempla la formación de 15 personas y la entrega, al finalizar cada módulo de un certificado profesional.

El alcalde, Juan Manuel Rey, afirmó que "é unha gran noticia, pois permitirá seguir avanzando na creación de emprego ao tempo que servirá para desenvolver o proxecto do Goberno municipal para mellorar e poñer en valor a contorna da Fábrica da Luz". 

"Cremos que presentamos un bo proxecto, tanto na forma coma no fondo, e por iso estamos moi satisfeitos de que a Xunta nos dese o visto bo", agregó. Para el regidor "en momentos de crise, como o actual, é especialmente importante que as administracións poidamos axudar aos nosos veciños e veciñas a formarse e a mellorar as súas posibilidades de acceder a un posto de traballo". 

El concelleiro de Obras e Medio Ambiente, Manuel González, resaltó que los trabajos que serán ejecutados "incrementarán o enorme interese paisaxístico, natural e histórico que garda o conxunto formado pola Fábrica da Luz e a fervenza de Segade". 

Las obras a llevar a cabo por parte del alumnado están destinadas a la recuperación de los senderos de la antigua central hidroeléctrica y del entorno de la cascada, con el objetivo de que puedan incorporarse al esquema de rutas y espacios públicos del municipio, con todas las medidas de seguridad, así como potenciar la importancia de un enclave llamado a jugar "un papel fundamental á hora de mellorar a calidade de vida dos cidadáns e atraer turismo". 

Esta iniciativa incluye un módulo de mantenimiento y restauración de obras de piedra natural. Se desarrollarán en cien horas de formación complementaria, alcanzando un total de 740.

La Consellería de Emprego concedió un segundo obradoiro a dos concellos de la comarca, que lo llevarán a cabo de manera conjunta nuevamente, los de Valga y Moraña. Como sucede con el de Caldas de Reis, dispone de una inversión por parte de la Xunta de Galicia de 346.946 euros.

Caldas acondicionará todos los senderos del entorno de la Fábrica...
Comentarios