El comercio de Lalín 'da la cara'

La Asociación de Empresarios de Deza ha puesto en marcha una campaña para fomentar las compras previas a la campaña navideña en el municipio dezano entre los vecinos y vecinas
Presentación de la iniciativa, este miércoles. DP
photo_camera Presentación de la iniciativa, este miércoles. DP
O comercio de Lalín dá a cara es la nueva campaña de promoción del comercio local con el que la Asociación de Empresarios de Deza (AED) pretende fomentar las compras en el municipio y ayudar de esta manera a este sector, fuertemente golpeado por la crisis económica.

El presidente de la AED, Antonio Lamas, presentó este miércoles la iniciativa, que cuenta con la colaboración de la Cámara de Comercio de España y de la Cámara de Comercio de Pontevedra, Vigo e Vilagarcía de Arousa, a través del Programa de Comercio Minorista, cofinanciado por el Fondo Europeo de Desarrollo Regional (Feder).

En esta iniciativa participan 73 establecimientos diferentes y Lamas explicó el por que del eslogan: "O máis importante é porque queremos que todos os veciños e veciñas de Lalín nesta etapa previa ao Nadal pensen en facer compras e se acorden destes 73 comerciantes que teñen cara, nome e apelidos, que son os que en gran medida manteñen vivo este pobo, porque sen o comercio e a hostalería sería unha vila morta".

Según explica el presidente de la AED, "en Lalín temos perfectamente identificados cales son os atrancos e os adversarios do comercio local: as ventas online de grandes plataformas e marcas, os centros comerciais de grandes cidades como Santiago e Ourense e a situación económica xeral que se arrastra debido á pandemia", y añade que, aunque "neste último caso pouco podemos facer nós para solucionalo", en los dos primeros sí, por lo que "queremos lanzar unha mensaxe para que a xente de Lalín se conciencie da importancia de facer as compras no comercio de proximidade e axudar ao comercio local".

El segundo motivo que justifica el eslogan, asegura, es que "pensamos que os 73 comerciantes que participan nesta campaña, e tamén outros que non figuran explícitamente nela, non teñen nada que envidiar á competencia que acabamos de mencionar, por calidade de producto e servicio, por cercanía, por coñecemento e atención personalizada, por comodidade, por confianza e incluso por ecoloxía. Por iso chamamos aos comerciantes a dar a cara para que o resto da cidadanía perciba que eles non só están aquí moito máis preparados ca outra xente, senón tamén que contribúen a manter viva as rúas de Lalín".

Así, la AED colocará carteles en los locales adheridos con este eslogan y lanzará tres anuncios promocionales de la campaña a través de las redes sociales.

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