El presidente de la AED, Antonio Lamas, presentó este miércoles la iniciativa, que cuenta con la colaboración de la Cámara de Comercio de España y de la Cámara de Comercio de Pontevedra, Vigo e Vilagarcía de Arousa, a través del Programa de Comercio Minorista, cofinanciado por el Fondo Europeo de Desarrollo Regional (Feder).
En esta iniciativa participan 73 establecimientos diferentes y Lamas explicó el por que del eslogan: "O máis importante é porque queremos que todos os veciños e veciñas de Lalín nesta etapa previa ao Nadal pensen en facer compras e se acorden destes 73 comerciantes que teñen cara, nome e apelidos, que son os que en gran medida manteñen vivo este pobo, porque sen o comercio e a hostalería sería unha vila morta".
Según explica el presidente de la AED, "en Lalín temos perfectamente identificados cales son os atrancos e os adversarios do comercio local: as ventas online de grandes plataformas e marcas, os centros comerciais de grandes cidades como Santiago e Ourense e a situación económica xeral que se arrastra debido á pandemia", y añade que, aunque "neste último caso pouco podemos facer nós para solucionalo", en los dos primeros sí, por lo que "queremos lanzar unha mensaxe para que a xente de Lalín se conciencie da importancia de facer as compras no comercio de proximidade e axudar ao comercio local".
El segundo motivo que justifica el eslogan, asegura, es que "pensamos que os 73 comerciantes que participan nesta campaña, e tamén outros que non figuran explícitamente nela, non teñen nada que envidiar á competencia que acabamos de mencionar, por calidade de producto e servicio, por cercanía, por coñecemento e atención personalizada, por comodidade, por confianza e incluso por ecoloxía. Por iso chamamos aos comerciantes a dar a cara para que o resto da cidadanía perciba que eles non só están aquí moito máis preparados ca outra xente, senón tamén que contribúen a manter viva as rúas de Lalín".
Así, la AED colocará carteles en los locales adheridos con este eslogan y lanzará tres anuncios promocionales de la campaña a través de las redes sociales.