Crespo insta a Cuíña a que denuncie el caso del Mercado do Nadal

Rafael Cuíña y José Crespo. DP
photo_camera Rafael Cuíña y José Crespo. DP

"Nós non ímos entrar en ningún conturbernio raro para facerlle o caldo raro ao señor Cuíña. Se ten datos de que hai algún síntoma de algo ilegal no Concello, ten a obrigación de levalo ao xulgado. É a súa obrigación e eu pídolle que o faga. E senón que deixe de enmerdar". Así de contundente fue ayer el alcalde lalinense, José Crespo, en una entrevista radiofónica, en la que contestó al coordinador de Compromiso por Lalín (CxL), Rafael Cuíña, sobre el presunto episodio de corrupción entorno a la organización del Mercado de Nadal.

El exalcalde señaló durante una rueda de prensa celebrada el pasado miércoles que el empresario Olegario Costa se presentó en las redes sociales como enlace entre las empresas y el Concello de Lalín para el montaje del Mercado do Nadal y que pidió a los candidatos "presentes de ata 640 euros", en teoría, para favorecer a la entidad en el concurso. Todo ello cuando ni siquera estaba en trámite el expediente de contratación.

"Se alguén actúa en nome do Concello o problema é dese señor. Outra cousa é que o fixera o Concello", indicó Crespo, quien insinuó que la acusación de Cuíña contra este empresario se debe a problemas personales entre ambos.

Con todo, el regidor lalinense explicó que el Mercado do Nadal se adjudicó el 18 de noviembre a Horta Agrelo de Bueu. "É unha empresa, ata onde nós sabemos, que nada ten que ver coa empresa da que fala o señor Cuiña", subrayó Crespo.