Cuíña: «As cifras de paro e débeda son mellores coa 'rapazallada' que con Crespo»

El alcalde de Lalín rebate las críticas del recién reelegido presidente local del PP, al que
recrimina las alusiones realizadas a su familia y considera «un absoluto traidor a Xosé Cuíña»

Rafael Cuíña, en su despacho, acompañado del teniente de alcalde, Nicolás González.BLANCA PAZ
photo_camera Rafael Cuíña, en su despacho, acompañado del teniente de alcalde, Nicolás González.BLANCA PAZ

LALÍN. Agradece a Alberto Núñez Feijóo y a Ana Pastor «o seu ton» en los discursos del congreso local del PP celebrado el pasado domingo, pero carga contra su reelegido presidente, José Crespo. El alcalde de Lalín, Rafael Cuíña, lamenta que el líder "popular" realizase en el acto manifestaciones «que sobrepasan tódolos límites».

El regidor aseguró el martes que miembros de su familia fueron citados en público «de xeito vil e rastreiro por parte dalguén que non é capaz de liberar as súas frustracións existenciais, o seu rancor e o seu odio» y salió al paso de las alusiones de Crespo a su padre. «Quero dicirlle que eu si que o considero un absoluto traidor a Xosé Cuíña», pues, recordó, ambos tenían acordado apoyar al, en su momento alcalde de Cangas José Enrique Sotelo, en su aspiración a presidir el PP provincial «e aínda que Crespo o negue a día de hoxe, fixo unha operación por detrás co señor Louzán ás costas do que acordara con Xosé Cuíña, e isto foi unha absoluta traizón ó seu pai político». Y, acto seguido, el alcalde mencionó cómo, en el congreso de sucesión de Manuel Fraga, «se moveron dende a Deputación co resto de alcaldes e agrupacións do PP para influír politicamente no resultado, e polo medio estaba o binomio Rafael Louzán-Xosé Crespo». Por esto y más, «Xosé Cuíña si se sentía traizoado», dijo.

Sobre la enémisa alusión del líder de la oposición al caso de las firmas de O Corpiño, Cuíña lamentó que el PP siga intentando explotar un tema al que la justicia dio carpetazo y en referencia a la denuncia de APAC contra el anterior gobierno municipal por presunta prevaricación en contrataciones, desveló que tanto a él como su teniente de alcalde, Nicolás González, «se nos convidou a entrar nesa denuncia», pero lo rechazaron.

Valiéndose del término utilizado por Crespo para referirse al Gobierno local, Cuíña defendió su gestión: «As cifras de paro, de débeda e de impostos son moito mellores a día de hoxe que con Crespo Iglesias». E insistió: «Tódolos parámetros económicos están mellor con esta "rapazallada", como di el, que con Crespo».

Comentarios