Cuíña denuncia por injurias al edil no adscrito, que dirá al juez "todo o que sei"

El alcalde lalinense reclama 30.000 euros a Cruz por daño moral por sus acusaciones de "amiguismo" en la adjudicación de un contrato

Juan José Cruz dirigiéndose a Cuíña en uno de los últimos plenos. BLANCA PAZ
photo_camera Juan José Cruz dirigiéndose a Cuíña en uno de los últimos plenos. BLANCA PAZ

El alcalde de Lalín, Rafael Cuíña, y Juan José Cruz, ahora edil no adscrito, pero que formó parte de la candidatura del regidor y de su gobierno, se verán las caras en los juzgados. El mandatario local presentó una querella contra él por un delito continuado de calumnias y un otro de injurias, por los que le reclama 30.000 euros por daño moral.

Uno de los motivos de la demanda es la acusación pública contra Cuíña vertida por el concejal, que a finales del pasado año aseguró que el regidor había adjudicado el contrato de mantenimiento de los parques y jardines municipales a la empresa Acciona por "amiguismo", por su relación personal con el director general para Galicia de la firma, José María Farto. "Este señor traspasou tódolos límites e acusoume de dar de xeito ilegal o contrato de parques e xardíns, cando hai unha mesa de contratación e os informes son absolutamente contundentes. Fíxose todo correctisimamente", defendió este jueves el regidor.

Cuíña: Este señor traspasou tódolos límites da historia democrática de Lalín faltándolle ó respecto á memoria de meu pai, meténdose con miña nai e coa miña muller e xa está ben. Eu son unha persoa decente

Otra de las causas para la interposición de la demanda fueron las declaraciones de Cruz dejando entrever que el Concello traspasó cuentas de un banco a otro para favorecer a una entidad en la que trabaja familia del alcalde. "O propio xuíz ve indicios de evidente actividade delituosa porque admitiu a trámite a querela e agora está en calidade de investigado", señaló Cuíña. "El mesmo dicía que se non era certo o que estaba dicindo que o levásemos a xuízo; pois xa está diante dun xuíz", señaló Cuíña. La vista será el 9 de febrero.

"Este señor traspasou tódolos límites da historia democrática de Lalín faltándolle ó respecto á memoria de meu pai, meténdose con miña nai e coa miña muller e xa está ben. Eu son unha persoa decente", recalcó el regidor, que anunció que si gana la querella donará los 30.000 euros de indemnización a la planta de Oncoloxía Infantil del Hospital de Santiago.

Cruz: Creo que non fai falta chegar a isto, pero xa sei que levan moito tempo con esta ansia. Non teño nada que ocultar, nin medo, e sempre dixen que colaboraría coa xustiza

Por su parte, Cruz entiende que Cuíña le denunció "porque non aguanta a presión". Dice que no es "partidario de xudicializar a política", aunque tuvo "moitas ocasións para facelo, pero sempre o deixei gobernar", afirma. Sin embargo, tras la denuncia formulada contra él, considera que debe "contar todo o que sei ó xuíz". Asegura ser "consciente" de que es "David contra Goliat", pero afirma que "non me intimidan aínda que teña que gastar cartos do meu peto para defenderme", señala.

"Creo que non fai falta chegar a isto, pero xa sei que levan moito tempo con esta ansia. Non teño nada que ocultar, nin medo, e sempre dixen que colaboraría coa xustiza", explica Cruz, que recalca que "non vin aquí a gañar cartos nin a contar mentiras", apunta respecto a su entrada en la política local.

Comentarios