Cuntis cuestiona las medidas para salir del estado de alarma

El Concello considera inviable el control de los parques y las instalaciones deportivas y pide una orientación para abrir las ludotecas
Imagen de un parque infantil de la localidad cuntiense. CEDIDA
photo_camera Imagen de un parque infantil de la localidad cuntiense. CEDIDA

El Goberno local de Cuntis considera "un absoluto despropósito" algunas medidas y limitaciones recogidas en el Diario Oficial de Galicia que afectan a servicios públicos fundamentales y se ofrecen en instalaciones municipales o las llevan a cabo las administraciones locales, "posto que as de pequeno tamaño, coma Cuntis, non terán capacidade para facelas cumprir ou, directamente, a súa posta en práctica é inviable cos actuais medios e recursos", argumenta el Concello gobernado por Manuel Campos.

Cómo va a controlar el aforo en los parques infantiles para que cada niño ocupe un espacio de cuatro metros cuadrados, se pregunta, y lo que considera "máis ilóxico", es de qué manera garantizará la higiene de los niños que los utilicen. "Poñeremos un capacho con auga e xabón?", plantea usando un recurso irónico.

Algo parecido es lo que sucede en lo relativo a las recomendaciones para las instalaciones deportivas, "que serán en gran medida inviables, a non ser que se paralice por completo a súa actividade ata contar cos medios para garantir o seu cumprimento", advierte.

Por otra parte, el Concello apunta que no hace referencia alguna a las ludotecas, "un servizo tan importante para Cuntis que se ofrece dende hai anos a través do programa Cuntilín para favorecer a conciliación familiar".

La falta de concreción deja a la Administración local y a las familias "nun escenario de total incertidume ao non saber se se vai poder reanudar a súa actividade de cara as próximas semanas e o verán", expone.

El Goberno local cuntiense considera que la resolución de la Xunta de Galicia para la salida de la fase 3 pone de manifiesto "un completo descoñecemento da realidade dos concellos", y sostiene que "a carreira na que nos meteu Feijóo responde máis a xustificar os propios intereses políticos que a velar pola saúde da cidadanía baixo criterios obxectivos e medidas axustadas á realidade social e administrativa".

O Concello recórdalle a Xunta que non por saír antes do estado de alarma se vai saír mellor e lamenta que as présas do presidente as vaian pagar os veciños e veciñas.

Comentarios