CxL y BNG piden la dimisión de Karen Fernández y la reprobación de José Crespo

Denuncian que la edil no se disculpó con Cuiña y Vilariño y que el alcalde "insulta á oposición chamándolles fascistas"
Karen Fernández Lamela (centro) en el Pleno ordinario de enero. PATRI FIGUEIRAS
photo_camera Karen Fernández Lamela (centro) en el Pleno ordinario de enero. PATRI FIGUEIRAS

Compromiso por Lalín (CxL) y el BNG pidieron este jueves la dimisión de la concejala de Comercio, Karen Fernández Lamela, por la reyerta del pasado Pleno del mes de enero, que comenzó con la expulsión del portavoz nacionalista, Francisco Vilariño, tras recibir ataques de la edil "popular", y terminó con el abandono de la sesión de CxL y PSOE después de que Fernández Lamela dijese a Rafael Cuiña, entre otras citas desafortunadas, que "si viviera tu padre te partiría la cara a hostias".

En un comunicado, CxL y BNG afean que "tras os insultos do PP aos nosos concelleiros, e despois de dar tempo sobrado a que se desculpasen con Cuiña e Vilariño polo acontecido no Pleno, agora Crespo Iglesias insulta á oposición chamándolles fascistas". Por ello, "en vista da mostra evidente de prepotencia política de Crespo, da atitude violenta da súa concelleira e da falta de humanidade non desculpándose de Karen Fermández Lamela, as dúas formacións acordamos oficialmente solicitar a dimisión de Fernández Lamela polos inaceptables actos que protagonizou no Pleno".

CxL y BNG recuerdan que la ambulancia medicalizada era una promesa electoral del PP de Lalín y acusan a José Crespo de mentir

Al mismo tiempo, CxL y BNG consideran "grave" que el alcalde, José Crespo, haya acusado de demagogia a la oposición por solicitar una ambulancia medicalizada para Deza. Así, ambos recuerdan que la ambulancia medicalizada era una promesa electoral del PP de Lalín, por lo que acusan ahora a Crespo de "mentir" por su cambio de criterio, tras declarar que no es el "momento" de solicitarla. Por ello, "no próximo Pleno solicitaremos a reprobación de Crespo".

PSOE. El PSOE también acusó al regidor lalinense de "mentir" a los vecinos y vecinas. "O alcalde sorprende cunhas declaracións nas que afirma que solicitar unha ambulancia medicalizada é demagoxia porque non é viable, cando no seu propio programa electoral figura como punto número un en materia de Sanidade a promesa de dotar a Lalín cun destes vehículos de emerxencias".

El grupo socialista acusa al alcalde de "facer gala dunha absoluta desvergoña política". Sostienen, asimismo, que Crespo "se está acusando a si mesmo e ao seu programa electoral de demagóxicos" y demanda explicaciones públicas "ante esta mentira da que a cidadanía vai tomar boa nota".

Comentarios