Personal de una firma de A Estrada denuncia que tiene que ir a trabajar aunque un compañero dio positivo

Trabajadores de una empresa del sector del mueble de A Estrada denunciaron este domingo que tienen que ir a trabajar a pesar de que un compañero dio positivo por infección por coronavirus, otro permanece a la espera de los resultados con síntomas y varios se encuentran aislados por haber tenido contacto con la persona infectada.

"Din que mañá [por el lunes] teñen que ir todos traballar porque non cumpren os prazos", denuncia la mujer de uno de ellos, que explica que "outro traballador que ten muller e fillo pequeno está pendiente de resultado".

"Din que mañá teñen que ir todos traballar porque non cumpren os prazos, pero van ir sen as medidas de seguridade", denuncian

"Queremos conter o virus e entran unha chea de traballadores cunha plantilla a mañá e outra pola tarde? E despois veñen para a casa coa familia? O que non ten fillos ten maiores na casa. Queremos protexer os maiores e mándanlle ir traballar?", pregunta indignada esta vecina de la comarca de Deza. "Acaso os mobles non poden esperar, pero se está todo pechado!", añade.

Los trabajadores de esta fábrica dezana denuncian además que tienen que ir a trabajar sin las medidas de seguridad preventivas para no contraer Covid-19. "Traballan con material de aceiro que pasa polas mans de todos", señalan y temen que esta decisión empresarial entrañe un riesgo para su salud y para la de sus allegados.

Comentarios