domingo. 05.07.2020 |
El tiempo
domingo. 05.07.2020
El tiempo

Forcarei reclama que se cubra el puesto de una médica jubilada recientemente

Verónica Pichel. CEDIDA
Verónica Pichel. CEDIDA
La alcaldesa teme que la Xunta "aproveite para converter en definitiva" la baja

El Concello de Forcarei advierte a sus vecinos de que "volve ter enriba a pantasma dun novo recorte no seu cada vez máis precario servizo de atención sanitaria". La reciente jubilación de una médica del Centro de Saúde dejó temporalmente esta instalación con un solo profesional, circunstancia por la que la alcaldesa, Verónica Pichel, apuntó la posibilidad de que la Xunta "aproveite para converter en definitiva esta baixa e continúe diminuíndo o custe do servizo".

Ante esta tesitura, la regidora hizo público el envío de una carta al presidente de la Xunta, Alberto Núñez Feijóo, y al conselleiro de Sanidade, Jesús Vázquez Almuíña, "solicitando que á maior brevidade posible confirmen que teñen intención real de cubrir a vacante e procedan a xestionar con urxencia a normalización do centro".

Pichel recuerda en su misiva que en Soutelo de Montes "xa atende unicamente un médico e, como debería saber polas distintas protestas que fixemos dende o Concello, o noso servizo de Pediatría foi sufrindo nestes últimos anos unha gradual diminución ata quedar reducido hai aproximadamente un ano a só unhas horas tres días por semana".

Por otra parte, añade que las explicaciones del gerente da Área Sanitaria Pontevedra-Salnés sobre la atención prestada en relación al número de usuarios y patologías "fainos temer que pretendan aproveitar a situación para aplicar un novo recorte".

Forcarei reclama que se cubra el puesto de una médica jubilada...
Comentarios