lunes. 16.09.2019 |
El tiempo
lunes. 16.09.2019
El tiempo

El histórico sindicalista agrario Román Santalla, candidato del PSOE a la Alcaldía de Lalín

Un momento de la presentación. B.P.
Un momento de la presentación. B.P.

La formación había designado como cabeza de cartel a Nicolás González Casares, pero la elección de este como número 9 de la lista socialista al Parlamento Europeo obligó a cambiar los planes

"Cústame tomar decisións, pero cando as tomo vou a por todas. Temos unha vocación clara de formar Goberno en Lalín, con maioría ou cos compañeiros cos que ata o día de hoxe o fixemos, cun moi bo resultado para a vila". Así se pronunció en la mañana de este sábado el histórico sindicalista agrario Román Santalla, que confirmó que será el candidato del PSOE a la Alcaldía de la capital dezana.

La formación había designado como cabeza de cartel para los comicios municipales al actual edil Nicolás González Casares, pero la elección de este como número 9 de la lista socialista al Parlamento Europeo obligó al partido a designar un nuevo alcaldable. "Eu non sería un mal candidato, pero para min hoxe en Lalín temos un que é mellor, de demostrada solvencia, con moito coñecemento público e cunha dilatada traxectoria no mundo agrogandeiro e tamén nas cuestións organizativas", aseguró el concejal.

Román Santalla tomó la decisión de aceptar "recordando a meus avós, que foron socialistas toda a vida, se sufriron moito por selo e que tiveron que incluso ir ó desterro"

Santalla admitió que para él es "un honor" encabezar la lista del PSOE en Lalín, un partido "co que me sinto moi identificado". Dijo que tomó la decisión de aceptar "recordando a meus avós, que foron socialistas toda a vida, se sufriron moito por selo e que tiveron que incluso ir ó desterro". Señaló, además, que "tiña claro que tiña que implicarme a tope en que este proxecto seguira adiante" y que su intención es "continuar facendo unha labor de cercanía".

El sindicalista dejará la secretaría comarcal de Unións Agrarias, pues considera que el trabajo en este ámbito sería "incompatible" con sus ahora compromisos políticos, pero, al menos de momento, mantendrá sus responsabilidades en UPA Federal y en la cooperativa Cobideza, que preside.

En la rueda de prensa de presentación del nuevo cabeza de lista, acompañaron a Santalla el excandidato Nicolás González Casares, las edilas María Jesús Sánchez y Celia Alonso y el secretario xeral, José Antonio González.

El histórico sindicalista agrario Román Santalla, candidato del...
Comentarios