José Crespo acusa a la oposición de utilizar la sanidad como "arma"

El alcalde de Lalín asegura que el octogenario fallecido estuvo atendido "en todo momento"
Un sanitario en una ambulancia del 061. JAVIER CERVERA-MERCADILLO
photo_camera Un sanitario en una ambulancia del 061. JAVIER CERVERA-MERCADILLO

El alcalde de Lalín, José Crespo, acusó estuvo a los grupos de la oposición de utilizar la sanidad como "arma política arroxadiza para tentar facer dano ao contrario". Lo hizo en una entrevista radiofónica a raíz de las críticas de los diferentes grupos municipales por el fallecimiento de un octogenario que presuntamente estuvo esperando 50 minutos por la ambulancia. El mandatario explica que esta información es falsa, ya que la familia llamó al ambulatorio y en "10-15 minutos estaban alí os facultativos atendéndoo. Non é que Sanidade non atendera ben, simplemente chamaron ao ambulatorio, foron alí en 10 minutos e puxéronse atender ao paciente. Unha vez que chegaron, viron ao paciente e analizaron os pros e contras e decidiron chamar á ambulancia". De esta manera, continúa el regidor, "non é que avisaran á ambulancia cando chamaron ao ambulatorio, senón que os facultativos que estaban atendendo despois de estar alí con eles e coa familia decidiron chamar á ambulancia".

De hecho, José Crespo asegura que la familia está molesta "coa demagoxia que se está a facer con este falecemento", hasta el punto, añade, "de que querían facer un comunicado mostrando o seu malestar pola utilización vil e política que se está facendo da morte do seu familiar".

Además, el alcalde considera "de mal gusto intentar imputarnos ao Goberno municipal de Lalín a morte dese señor", e hizo hincapié en que "nunca na historia da democracia se fixo tanto como agora se está facendo pola sanidade en Lalín e no Deza, en xeral", y reiteró que su equipo está "pelexando" porque en el concurso de ambulancias de Galicia que se celebrará en el 2023 "Lalín teña unha ambulancia máis".

Comentarios