José Crespo propone decorar edificios de Lalín con los carteles de la Feira do Cocido

El mandatario se mostró encantado con el diseño de la próxima edición, del artista de A Cañiza Diego de Giráldez
Begoña Blanco y José Crespo, con la imagen de fondo del último cartel de la Feira do Cocido. DP
photo_camera Begoña Blanco y José Crespo, con la imagen de fondo del último cartel de la Feira do Cocido. DP

El alcalde de Lalín, José Crespo, se mostró este martes interesado en "adecentar fachadas" que estén en mal estado y "que den mala imaxe" con murales con los diseños de los carteles de la Feira do Cocido. Con esta iniciativa, el regidor popular pretende mejorar la imagen de estos inmuebles y lucir los diseños que reconocidos artistas han elaborado a lo largo de 54 años para promocional la feria emblema de la capital dezana.

Y el primer cartel que Crespo pretende plasmar en alguna fachada de Lalín es el de la 55ª edición, que está siendo elaborado por el pintor de A Cañiza Diego de Giráldez y con el que el regidor se mostró encantado. "Para nós é un luxo que Diego de Giráldez, que é unha institución e que é un dos fundadores dun movemento que se chama NAS (Naturismo, Abstracción e Surrealismo e que representa el como ninguén e que tivo un auxe importante). Ver como fixo o cartel deste ano... é que se lle ven ata os peliños que o porco ten no fuciño. É un hiperrealismo levado a un grao sumo. Encantounos, é un traballo que agora fixo e que agora daremos a coñecer. Aínda que está ultimando o cartel os traballos previos que ten son fantásticos. Non vai ser un cartel ao uso, polo prestixio que ten o autor o que fai é un cadro que o convertemos en cartel", indicó Crespo, que añadió que "este cadro-cartel a min gustaríame que fose o primeiro dunha serie que valga para adecentar fachadas que estean en mal estado e que dan mala imaxe. A ver se alguén nos presta algunha fachada en mal estado para poder facer unha serie de murais cos carteis do Cocido".

 El regidor dezano continuó defendiendo que "nós, que temos aquí o emblema do Cocido, queremos coller carteis e reproducilos a tamaño xigante nas medianeiras dos edificios ou nas parte de atrás dalgúns inmobles. Creo que pode ser unha iniciativa bonita e así llo apuntei á concelleira de Cultura, que se o ve ben, pode ser unha das novidades da Feira do Cocido".

Con respecto a la organización de la próxima edición del Cocido, que será la número 55ª, Crespo indicó que "estamos traballando para facer a primeira Feira Internacional de Artesanía Alimentaria, ademais da do Mel que foi un éxito e queda aí para repetir, e despois esto do cartel se calla cada ano poder facer 1, 2 ou 3 ... Sería un escaparate fantástico e creo que sería ben acollido polos veciños".

El Gobierno rebate las críticas del líder de Compromiso
El Gobierno lalinense rebate las críticas de Rafael Cuiña que "chegan ao cumio do absurdo: o único que traducen é que lle molestan que se fagan investimentos en Lalín". Así lo subrayó la concejala de Cultura e Educación, Begoña Blanco, que remarca que el coordinador municipal de Compromiso "nun novo alarde de demagoxia populista roza os límites do ridículo parecendo querer instalarse na estratexia do non da que no seu día facía gala o seu socio de goberno".

"Cuiña aplaudiría coas orellas se fose el capaz de conseguir xestionar eses 900.000 euros da Consellería para rehabilitar un inmoble singular e emblemático para todos os lalinenses", asegura Begoña Blanco.
 

Comentarios