Jueves. 15.11.2018 |
El tiempo
Jueves. 15.11.2018
El tiempo

José Crespo sostiene que recuperar la Alcaldía de Lalín solo depende del PP

De izquierda a derecha: José Crespo, Alfonso Rueda, Román Rodríguez y Eva Montoto. CEDIDA
De izquierda a derecha: José Crespo, Alfonso Rueda, Román Rodríguez y Eva Montoto. CEDIDA

Construir suelo industrial y el Centro de Servizos Integrados son sus objetivos prioritarios

El candidato del PP a la Alcaldía de Lalín, José Crespo, hizo pública ayer su voluntad de construir "unha maioría aberta a todos" para recuperar el Gobierno en las municipales de 2019, y con el objetivo de que el concello sea de nuevo "referente de Galicia".

Para alcanzar esta meta, prometió "adicar cabeza, corpo e corazón" y admitió que se trata de "un reto complicado, ilusionante e factible, se os veciños que queren o mellor para Lalín se ven representados no proxecto".

En el acto de su presentación, celebrado ayer en el Pazo de Liñares ante miembros de la Executiva Local, afiliados, simpatizantes e integrantes de Novas Xeracións, Crespo explicó los motivos de su decisión de asumir el reto.

"Aínda podo serlle útil a este pobo, ao que lle debo todo, e penso que podo aportar experiencia, gañas, ideas e a máxima ilusión, ademais de pensar que hai outra forma de facer as cousas", dijo antes de subrayar que siente el respaldo de "moitos veciños que queren que se reinstaure o sentido común e a normalidade institucional".

También dijo contar con el apoyo del PP de Lalín, que calificó como "unha gran familia das boas", al igual que el del presidente de la Xunta de Galicia, Alberto Núñez Feijóo.

Crespo destacó la necesidad de "recuperar a concordia e o entendemento coas demais administracións, polo ben de Lalín" y apuntó que dos pilares de su programa electoral serán la ampliación del solo industrial, "para atraer empresas que xeren novos postos de traballo", y la construcción del Centro de Servizos Integrados, "para o cal o actual Goberno local en catro anos non foi quen de poñer os terreos a disposición da Consellería de Sanidade".

En la recta final de su intervención, José Crespo subrayó que "recuperar o Goberno está nas nosas mans e vai depender máis do que fagamos nós que do que fagan os demais".

La primera en intervenir en el acto fue la concelleira y presidenta de Novas Xeracións de Lalín, Eva Montoto, que compartió con los asistentes al mismo su visión más personal sobre Crespo y mantuvo que, "por moito que se esforcen outros en facer ver o contrario, é o candidato que queren e apoiarán moitos mozos de Lalín".

El conselleiro de Cultura e Turismo, el lalinense Román Rodríguez, hizo hincapié en subrayar las virtudes de Crespo y lo calificó de "político solvente, xeneroso, fiable e crible, con capacidade de traballo, cunha visión global de Lalín e con capacidade de tomar decisións en beneficio do interese xeral". En referencia al actual Goberno local, dijo que "moitas cousas que trascenderon de Lalín nos últimos anos non eran para estar orgullosos" y aludió a las "enormes atrancos que se atopa a Xunta para poder xestionar cousas en Lalín", debido a los obstáculos que le pone el cuatripartito.

Alfonso Rueda le transmitió a José Crespo todo su apoyo y la confianza del partido en la intervención que cerró el acto, especialmente la del presidente regional, Alberto Núñez Feijóo. El trabajo realizado sirvió para que el partido se "rearmase" desde la oposición y para hacer que llegue a la cita con las urnas en la mejor situación para recuperar el mando del Concello de Lalín. expuso.

José Crespo sostiene que recuperar la Alcaldía de Lalín solo...
Comentarios