Lalín trasladará la estatua del pintor Laxeiro del museo a las calles Principal o Joaquín Loriga

"Sendo como é un emblema de Lalín, debe ocupar un espazo máis simbólico e con maior proxección", señalan los ediles de Urbanismo y Cultura, Nicolás González y Lara Rodríguez

Museo Municipal Ramón Mª Aller Ulloa. CONCELLO DE LALÍN
photo_camera Museo Municipal Ramón Mª Aller Ulloa. CONCELLO DE LALÍN

El proyecto de humanización de las calles Principal y Joaquín Loriga, que el Gobierno de Lalín pretende ejecutar en el segundo semestre de este año, contempla el traslado de la estatua del pintor Laxeiro, situada ahora en los exteriores del Museo Municipal Ramón María Aller.

"Sendo como é un emblema de Lalín, debe ocupar un espazo máis simbólico e con maior proxección", señalan los ediles de Urbanismo y Cultura, Nicolás González y Lara Rodríguez, respectivamente. Entienden que el cambio propiciará que la estatua "sexa un atractivo máis para dúas das principais arterias do casco urbano, o que, sen lugar a dúbidas, servirá para acadar unha maior afluencia de visitantes a esa zona", dicen.

PRAZA DE ABASTOS. Tras las críticas del PP sobre la decadencia de la Praza de Abastos, el alcalde, Rafael Cuíña, defendió este lunes que este espacio es "unha das grandes prioridades do Goberno municipal neste mandato".

El regidor lamentó el "cinismo" de los populares, a los que definió como "campións do desemprego e do peche de establecementos na súa etapa de goberno", indicó.

Comentarios