viernes. 20.05.2022 |
El tiempo
viernes. 20.05.2022
El tiempo

Las piscinas exteriores de Lalín serán de acceso gratuito durante el verano

Piscinas de Lalín. DP
Piscinas de Lalín. DP
La intención del Gobierno local es ampliar la temporada y que las instalaciones estén abiertas desde el 20 de junio hasta el 11 de septiembre

El alcalde lalinense, José Crespo, anunció que las piscinas exteriores serán gratuitas durante el verano. Asimismo, la intención del Gobierno local es ampliar la temporada y que las instalaciones estén abiertas desde el 20 de junio hasta el 11 de septiembre.

Según explicó el mandatario dezano, "nós queremos dar as máximas facilidades á xente para acceder aos servizos. Somos unha zona de interior, temos unha praia fluvial fantástica e tamén as piscinas", apuntó, y reconoció que "o que recadabamos era bastante pouco".

Al mismo tiempo, hizo hincapié en que Lalín es el concello "cos impostos máis baixos de toda a categoría, non se paga un euro por facer unha construción, onde pagamos o IBI mínimo que marca a lei, non cobramos a plusvalía... Temos os impostos máis baixos de Galicia e queremos seguir nesa liña, queremos dar os mellores servizos co menor custo para os veciños", sentenció Crespo.

Las piscinas exteriores de Lalín serán de acceso gratuito durante...
Comentarios