Pontecesures solicitará que la Festa da Lamprea sea de interés turístico

El alcalde, Juan Vidal, argumenta que cumple todos los requisitos para lograr la nominación
Este fin de semana se celebrará la vigésima quinta edición del evento gastronómico. ARCHIVO
photo_camera Este fin de semana se celebrará la vigésima quinta edición del evento gastronómico. ARCHIVO

El Concello de Pontecesures solicitará que la Festa da Lamprea do Ulla sea declarada de interés turístico de Galicia. "Cumprimos con todos os requisitos: é unha festa con arraigo entre a poboación cesureña, que se leva celebrando dende hai 25 anos, e que ten demostrado o seu valor cultural e a súa singularidade, sobre todo nas artes de pesca da lamprea", expone el alcalde, Juan Manuel Vidal Seage.

Estos argumentos quedaron reflejados en la memoria explicativa que será remitida a la Xunta para que ponga en marcha la tramitación del procedimiento.

El regidor señaló que la consecución de la nominación que persigue supondrá "un elemento dinamizador a nivel turístico e económico". Agregó que "será un paso adiante para la Festa da Lamprea do Ulla de Pontececesures, que é un elemento diferenciador con respecto a outro tipo de degustacións que se levan a cabo na contorna".

Este acuerdo fue adoptado en una sesión plenaria, celebrada el día 23, con los votos del PP y el PSOE y la abstención del BNG.

"Supoño que esqueceu comentar que os tres motivos polos que convocaron o pleno un xoves ás 10 da mañá (hora ideal onde as haxa para as que traballamos) eran tan urxentes que non puido esperar un día laborable máis antes do pleno ordinario que imos ter este luns", apuntan los nacionalistas, que apuntan una motivación electoral, cuya consecuencia es el pago de 700 euros, que considera innecesarios, y que "paga a veciñanza por convocar este pleno dous días hábiles antes de ter outro, onde se podían tratar estes asuntos que non teñen prazo nin vencemento".

Subraya el BNG que se celebró en la planta baja, debido a que, "aínda hoxe!", estaban cambiando el cristal del salón de plenos, meses después de que lo rompiese un temporal. "Toda unha fazañapara que lles leve tanto tempo". El Concello de Pontecesures puntualizó que "hoxe mesmo (el día 23) se reparou a cristaleira rota".

Convenio

El pleno también dio el visto bueno al convenio de colaboración entre el Concello de Pontecesures y la empresa Nestlé para acometer una modificación del Plan Xeral de Ordenación Municipal, toda vez que el convenio ya superó su fase de exposición pública.

El alcalde justificó la celebración de la sesión extraordinaria apelando a los compromisos de la factoría para acometer la modificación, como pedir el estudio de impacto ambiental y los arqueológicos, una documentación técnica que está supeditada a la aprobación del convenio.

Juan Manuel Vidal Seage también recordó que este convenio incluirá la apertura de una senda peatonal y ciclista en la zona próxima al río Ulla.

Comentarios