El PP de Caldas solicita a la Xunta que actúe en el tramo urbano del río Umia

Fernándo Pérez defiende que el Gobierno autonómico y el local deben asumir sus competencias para evitar el deterioro del entorno
Fernando Pérez y Belén María do Campo. CEDIDA
photo_camera Fernando Pérez y Belén María do Campo. CEDIDA

El portavoz del Partido Popular de Caldas de Reis, Fernando Pérez, mantuvo una reunión con la directora xeral de Patrimonio Natural de la Consellería de Medio Ambiente, Territorio e Vivenda de la Xunta, Belén María do Campo Piñeiro, para trasmitir la "urxente" necesidad de llevar a cabo una importante actuación en el tramo urbano del río Umia en aquellos tramos de competencia autonómica.

En el encuentro, la directora xeral dejó patente su implicación y la de la conselleira Ánxeles Vázquez con la búsqueda de soluciones para la mejora de la Umia y, por tanto, para los 'populares'la valoración de este encuentro "é positiva, xa que se comprometeron a traballar de inmediato na procura de solucións e na posterior dotación económica para levar a cabo a execución das obras ou actuacións previstas, pero tamén demostraron un amplo coñecemento dos problemas dos nosos ríos".

Pérez indica que es necesario que la Xunta de Galicia y el Concello de Caldas de Reis asuman cada uno sus competencias y actúen ante "o enorme deterioro do Umia e da súa contorna urbana".

"Desde o PP xa o vimos facendo dende hai moito tempo, e de feito fomos quen de trasladar in situ á propia conselleira Ánxeles Vázquez da situación e das necesidades do Umia que puido observar sobre o terreo a situación do mesmo e onde se comprometeu xa co río", añade.

Entre las propuestas de los 'populares' se incluye la erradicación de la egeria densa, recuperar el malecón, ampliar la construcción defensiva de los márgenes del río o una nueva regulación para reducir el tiempo de apertura de las compuertas, que provocan bandas áridas y destrucción de vegetación en las orillas del río, entre otras.

"En definitiva, actuacións importantes para garantir a calidade e a contorna do Umia», indicó Pérez. que añadió que el PP también exige al Gobierno local «que cumpra coas súas obrigas e deixe de ter o concello abandonado". "Nin xestiona, nin ofrece solucións, nin tampouco reclama ante outras administracións o cumprimento das súas competencias", sentencian los 'populares'.

Comentarios