El grupo municipal del PP en Silleda advierte de que el Concello podría perder 250.000 euros que le corresponden de la Deputación de Pontevedra para destinar a la financiación de la construcción de la nueva asa consistorial, una ayuda que figura en las bases aprobadas por el anterior Goberno provincial para el Plan ReacPon, que incluye una partida global de 700.000 euros para esta obra.
Señalan los populares que las reglas de este programa fueron aprobadas por el ejecutivo presidido por Carmela Silva, del que formaba parte la concelleira Paula Fernández, como jefa de gabinete de planificación, y en las mismas se especifica que se debe detraer de la citada partida la cuantía obtenida de otras administraciones, y la Xunta de Galicia va a aportar 250.000 euros para la red energética de este inmueble.
"Estas bases foron un capricho para non ter que compartir protagonismo e fotos coa Xunta. Ese era o único fin desta medida que castiga aos concellos que fan os seus deberes e xestionan recursos con outras administracións e non lles importou sacala adiante aínda que perxudicaran moito ás entidades locais, pero o problema é que venlle de volta a Silleda, que non sabemos de onde vai sacar eses cartos", afirmó el portavoz del grupo municipal del PP en Silleda, Ignacio Maril.
El popular afirmó que la concelleira es "responsable absoluta" e hizo público su temor a que "ese diñeiro se saque a investimentos para o rural que máis que necesarios empezan a ser imprescindibles polo abandono ao que somete este goberno ás parroquias".
"Supoñemos que estas bases maquiavélicas do ReacPon, centradas en buscar a maior gloria dos socialistas, tamén dirá o señor Cuiña que son culpa do Partido Popular". añadió Maril.