El PSOE de Moraña exige la restitución del servicio de pediatría en el Centro de Saúde

Centro de Saúde de Moraña. GOOGLEMAPS
photo_camera Centro de Saúde de Moraña. GOOGLEMAPS

No son casos puntuales. El Centro de Saúde de Moraña queda sin atención pediátrica todos los veranos desde el año 2018. Esta situación fue denunciada por el responsable de la ejecutiva local del PSdeG-PSOE, Xoel Souto. Los socialistas anuncian que participarán en cuantas iniciativas pongan en marcha los vecinos para exigir la solución de este problema, y reclaman el refuerzo de los medios humanos de un servicio que tarda un mínimo de doce días en otorgar citas presenciales.

Souto advierte de que la paciencia "xa chegou a un límite despois de anos de parches e fuxidas para adiante por parte do Partido Popular", e insta al alcalde, José Cela, "a que se poña á fronte do pobo e faga honor ao cargo que ostenta para reclamar unha atención médica digna, un dereito básico e absolutamente imprescindible nun concello rural".

Mientras eso no suceda, las familias de Moraña tendrán que desplazarse a Caldas de Reis para recibir "a atención pediátrica que se lles nega no seu pobo", a un Centro de Saúde "que tamén é vítima dos recortes de persoal", según subrayan los socialistas.

Otra alternativa es dirigirse a Urxencias del Hospital Provincial "para cuestións de saúde que deberían obter unha resposta na rede primaria", apunta Souto.

Ante esta situación, que se repite, el partido del puño y la rosa se pregunta qué clase de apuesta hace el PP para fijar la población en los concellos pequeños del interior, "cando maltrata sistematicamente deste xeito a sanidade pública na súa primeira liña, que é a Atención Primaria".

Comentarios