Rafael Cuíña: "Hoxe é menos posible un apeadoiro do AVE en Lalín que a viaxe a Marte"

Cree que Fomento vende "fume" con su proyecto de estación ▶"Nin van facer apeadoiro nin investir 4,5 millóns", asegura

La vía del tren a su paso por la estación lalinense de Botos. B.P.
photo_camera La vía del tren a su paso por la estación lalinense de Botos. B.P.

"Temos a día de hoxe menos posibilidades de que haxa un apeadoiro do AVE en Lalín que de que haxa viaxe a Marte". Así valoró este martes el alcalde de Lalín, Rafael Cuíña, la respuesta dada por el Ministerio de Fomento a la pregunta formulada en el Senado por el Grupo Parlamentario Vasco sobre el proyecto para habilitar un apeadero de pasajeros del Tren de Alta Velocidad en Lalín. El Gobierno central ve "técnicamente viable" la puesta en marcha de una estación y, de acuerdo con un estudio que dice tener concluido, cifra la inversión entre 4,5 y 9 millones de euros.

En una entrevista en Radio Lalín, el regidor señaló que el Ejecutivo central vende "fume, de novo" puesto que, a su juicio, "non van facer apeadoiro nin investir 4,5 millóns de euros". Cree que, con este anuncio, el Gobierno "intentou salvar o que prometeron aquí en Lalín" la exministra Ana Pastor y el senador José Crespo.

"O informe o único que di é que, segundo Fomento, é viable, pero non di que o vaian facer", recalcó el alcalde, que recordó los continuos retrasos de los proyectos del AVE. Cuíña considera que el último anuncio es "un insulto á intelixencia" de los vecinos. "Prefiro que eses cartos se dediquen a cuestións máis importantes como Servizos Sociais", dijo.

Comentarios