Las fiestas de San Paio acogen este jueves la presentación del libro 'A Estrada románica'

La obra de Xosé Luna está ilustrada con instantáneas de Patricia Figueiras Rey y se dará a conocer esta tarde

El escritor Xosé Luna presentará esta tarde, a las 20.00 horas en la Praza da Feira, una reedición de su libro A Estrada románica (el primero fue publicado hace 21 años) que en esta ocasión está ilustrado con fotografías de tres profesionales, la mayor parte de ellas realizadas por Patricia Figueiras Rey.

El libro trata sobre el románico en el concello estradense y está editado por Edicións Fervenza. Su autor explica que se trata de una reedición "cuxo valor se acrecenta porque a fotografía é moi boa. A maior parte das instantáneas foron feitas pola fotógrafa Patricia Figueiras Rey".

A Estrada posee 21 iglesias románicas que Xosé Luna reúne en esta obra. "O románico dos 20.500 estradenses que hoxe en día damos sentido e sensibilidade ás nosas 51 parroquias é a arte que mellor nos define como estradenses e como galegos", indica el escritor, que añade que "temos esta riqueza románica porque temos Compostela a 23 quilómetros. Unha vez que os mestres canteiros remataron a catedral de Santiago foron a traballar a sitios cercanos, ás terras de tabeirolos, como se coñecían antigamente. E é nese momento cando chegan á Estrada e fan esas igrexas románicas que son unha maravilla", cuenta, e insiste en poner en valor el patrimonio artístico del concello y que se convierta en un destino del turismo cultural.

El acto, organizado en el marco de las fiestas de San Paio, contará con estrictas medidas de seguridad. Así, las personas que deseen asistir al evento deberán ir provistas de mascarilla, personarse en la Praza da Feira media hora antes del evento y respetar en todo momento la distancia de seguridad obligatoria.

En el acto participará la escritora y poeta Rosalía Morlán; la directora del CEIP O Foxo, Rosa Ferreira; el secretario xeral de Política Lingüística de la Xunta, Valentín García, y el alcalde de A Estrada, José López. Asimismo, el acto estará amenizado por la actuación musical de la agrupación Lume na Lareira.

Comentarios