martes. 25.02.2020 |
El tiempo
martes. 25.02.2020
El tiempo

Los socialistas de Lalín reclaman una ambulancia medicalizada

Varios técnicos sanitarios respaldan las demandas que plantea el PSOE a la Xunta.
Varios técnicos sanitarios respaldan las demandas que plantea el PSOE a la Xunta.
El diputado Julio Torrado anunció que también solicitará en el Parlamento la construcción de un nuevo centro de salud

Reclamar a la Xunta de que dote a Lalín de una ambulancia medicalizada es la reivindicación planteada este viernes por el PSOE en una concentración celebrada este viernes, que contó con la presencia de Román Santalla, portavoz municipal; la responsable del Deza en el grupo parlamentario socialista, María Pierres, el de Sanidade, Julio Torrado, miembros de la agrupación local y técnicos sanitarios.

"Hoxe nos acaban de informar de que neste centro sanitario faltan médicos e enfermeiros, e que unha ambulancia se está desprazando agora dende Santiago para cubrir unha emerxencia porque a única que temos está ocupada noutro servizo", expuso Santalla. "Imaxinádevos que se trata dun problema grave", o tempo de resposta aumenta e pon en risco a vida do paciente como xa temos comprobado", advirtió.

En la campaña electoral, el alcalde, José Crespo, "prometeu como primeira medida unha ambulancia medicalizada agora dálle as costas a cidadanía e o único que fai é poñer atrancos", recordó.

Torrado acusó al presidente de la Xunta, Alberto Núñez Feijóo, de un "desleixo permanente" y anunció una iniciativa en la que expone el problema derivado de la "actitude electoralista do PP sobre o CAR, que foi esquecido durante a etapa do anterior Goberno municipal e que agora se converteu nun novo centro de saúde para a que non hai compromisos nin partida orzamentaria, así como a situación de carencia de medios asistenciais de emerxencias".

Los socialistas de Lalín reclaman una ambulancia medicalizada
Comentarios