Los vecinos y vecinas del barrio lalinense de A Trigueiriza, apoyados por los partidos Compromiso por Lalín, PsdeG-PSOE y BNG, presentaron este martes en el Rexistro del Concello una petición formal de reunión con Alcaldía en el lugar afectado –dada la avanzada edad de muchos de sus habitantes– para poder buscar una solución a la problemática que están teniendo debido a las obras del centro comercial Mercadona, y a las derivadas urbanísticas de su ejecución.
Según explican los vecinos y vecinas en el escrito presentado en el Concello, acompañados de Rafael Cuiña, Fernando Vilariño, Mario López y Francisco Vilariño, "consideramos que a situación do transformador situado en metade da nova glorieta construída no lugar, e intolerable, ademais de ter serios indicios de que pode prexudicar á saúde de veciñas e veciños que viven en zona, moitos deles de avanzada idade".
Al mismo tiempo, los habitantes de A Trigueiriza solicitan la adecuación de una zona verde "con garantías sanitarias, na que a veciñanza poida ter un mínimo de esparcemento, con árbores que protexan das altas temperaturas do verán". Piden también la construcción de aceras, inexistentes a día de hoy, "nunha zona tradicionalmente marxinada de Lalín dende hai moitos anos", denuncian.
Con todo, el mandatario afirmó que "escoitaremos cal é a problemática pero entendemos que é unha zona que vai quedar razoablemente ben e aí hai un proxecto que, por certo, alguén aprobou e que estivo exposto ao público". "Que eu saiba –continuó– sobre ese transformador ninguén alegou nada pero en todo caso veremos como está o asunto. Había quen dicía que era o transformador de Mercadona e non é, pois leva un transformador propio, ese é para as casas. É un transformador normal, non do inmoble grande que vai ir alí de Mercadona". «Imos escoitalos, a ver o que nos contan", concluyó.