Valga abonará la factura judicial de sus concelleiros

María Ferreirós. CEDIDA
El PSOE califica de "cómico" que el PP pretenda endosarle el pago de la factura de la defensa de ocho ediles populares
 

En una decisión muy controvertida, el PP de Valga aprobó endosarle al Concello el desembolso de 15.769 euros que ocho concelleiros de este partido gastaron en su defensa durante el proceso judicial abierto por la denuncia del PSOE relacionada con las comisiones de coordinación y, en el mismo Pleno, dio luz verde a una moción para que los socialistas asuman el pago de esta factura.

De "cómico, aínda que non sorprendente", califica la portavoz del PSOE, María Ferreirós, que el PP pretenda, en nombre de la justicia, "saltarse as sentencias emitidas e ditar quen debe e quen non debe pagar as costas dun proceso xudicial".

La concelleira mantiene que la decisión del partido de la gaviota fue siempre evitar que los ediles  abonasen la factura y derivar el cargo al Concello. "Pero, por medo de xenerar unha opinión negativa ante os veciños, disfrazan o asunto", afirmando que debe pagarla el PSOE. Lo que pretende el Concello con esta propuesta es hacer creer a los vecinos "a falsa idea de que as arcas municipais non se verán mermadas", sostiene Ferreirós.

"O grupo popular é coñecedor da sentencia xudicial e sabe de antemán que a súa petición non ten recorrido, pero aínda así lanza esta acusación a modo de cortina de fume", agrega.

"Entendemos que non deixa de ser máis que unha zafia táctica para esconder o realmente grave, o uso do diñeiro público de forma partidista", denuncia.

La portavoz del partido del puño y la rosa subraya que el PP "compromete as arcas municipais cando lle carga as costas da súa defensa ao Concello", y recuerda que los ediles socialistas "asumimos co noso diñeiro particular a nosa defensa xudicial".