El Concello de A Lama emprende un plan para renumerar casas y parcelas edificables

Canda quiere adaptar la numeración de los inmuebles a la realidad urbanística del municipio evitando duplicidades que dificultan la adecuada localización

El alcalde de A Lama presenta el plan para la nueva numeración de casas.DP
photo_camera El alcalde de A Lama presenta el plan para la nueva numeración de casas.DP

El Concello de A Lama anunció un plan para renumerar adecuadamente las casas y parcelas edificables existentes en el término municipal con el fin de adaptarlo a la nueva realidad y evitar duplicidades que dificultan la adecuada localización de los residentes e inmuebles. Se procederá a numerar las edificaciones y las fincas urbanizables atendiendo a su posición par o impar en el callejero con orden y un protocolo de actuación de cara al futuro para una adecuada identificación de las construcciones, según informó el gobierno local.

Hace unos días que la empresa encargada de realizar esta labor hizo la presentación ante los miembros del equipo de gobierno, que vieron con satisfacción esta iniciativa que favorecerá conocer realmente el parque inmobiliario del municipio y su numeración actualizada.

"Moitas veces recúrrese a poñer un enderezo dunha casa cun número acompañado por A, B ou incluso C porque non existía un sistema ordenado que facía que os veciños tiveran que ir resolvendo sobre a marcha dun xeito anárquico. Agora o que pretendemos é que se numeren os inmobles dun xeito racional e, nas zonas edificables, que as parcelas edificables teñan tamén a súa identificación para que si no futuro se constrúe unha edificación conte xa co número axeitado", indicó el alcalde, Jorge Canda.

"Tamén queremos facilitar o traballo aos empregados de Correos e empresas de mensaxería que nalgúns lugares o teñen realmente difícil para orientarse e identificar os destinatarios da correspondencia porque non se seguía unha orde lóxica de numeracións pares e impares e fíxose dun xeito anárquico ata converterse agora nun auténtico caos. Agora poñeremos orde dun xeito definitivo para que esto non sexa un desconcerto”, afirmó el alcalde de A Lama.

Comentarios