El alcalde de Ponte Caldelas pide por carta que se anule el trasvase

Andrés Díaz recomienda a Augas de Galicia que archive el plan y fomente inversiones para mejorar el abastecimiento en los concellos del sur de la provincia

Andrés Díaz. RAFA FARIÑA
photo_camera Andrés Díaz. RAFA FARIÑA

El proyecto de trasvase del río Verdugo sigue en la agenda de la Xunta de Galicia y del Concello de Vigo. Desde Ponte Caldelas han mostrado en varias ocasiones su oposición y, este jueves el alcalde de la localidad Andrés Díaz, ha vuelto a ratificar esta postura pidiendo por carta a Augas de Galicia que se anule definitivamente el plan. 

En el escrito, Díaz le explica al director de Augas de Galicia, Roberto Rodríguez, la inconveniencia de perseverar en una idea que cuenta con el rechazo de los vecinos. "Quedou ben claro que o consenso é imposible", indica el regidor. 

Asimismo,  El alcalde insta a Augas a "facer un estudo serio sobre as eivas que lastran o funcionamento do encoro de Eiras, dado que non pode ser que se diga que non é aproveitable cando o seu nivel de ocupación está no 37% polas altas concentracións de ferro na auga", algo, afirma Díaz, "que non sucede co resto dos encoros galegos ou españois".

El regidor invita a la Xunta a "aprobar un plan de investimentos para os concellos do sur de Galicia financiado con cargo á recadación do canon de saneamento, que alcanza a cifra duns 50 millóns de euros e que agora vai parar maioritariamente a financiar convenios de corte caciquil só con concellos do PP". 

Díaz insiste en que "o rural non pode tratarse como un reservorio de recursos naturais para as aglomeracións urbanas" y recuerda que, durante la pasada sequía "dos 33 núcleos de poboación de Ponte Caldelas, 26 chegaron a padecer cortes no subministro, sen que conste que eses cortes se tiveran producido en ningún dos concellos que se abastecen de Eiras".  

Comentarios