Alcaldes de la comarca piden a los vecinos que estén alerta ante la sucesión de fuegos

Jorge Cubela considera "lamentable que en cinco ou seis días de sol acumulemos cinco conatos nun mesmo concello, na mesma franxa de territorio" 

El alcalde de Cerdedo-Cotobade, Jorge Cubela, durante la visita a unas obras. DAVID FREIRE
photo_camera El alcalde de Cerdedo-Cotobade, Jorge Cubela, durante la visita a unas obras. DAVID FREIRE

El alcalde de Cerdedo-Cotobade, Jorge Cubela, pidió en la mañana de este martes toda la colaboración ciudadana posible para mantener a raya a los incendiarios. El regidor hizo este llamamiento al dar los datos sobre el incendio, supuestamente provocado, que los medios han extinguido en la zona entre Tenorio y Almofrei en la mañana de este martes y que contaba, al menos, con cinco focos apenas distantes entre sí. Cubela considera lamentable que el municipio que preside acumule ya, en lo que va de verano, media docena de conatos en la misma franja de territorio y apela a autoridades y ciudadanía a avisar "en canto se vexa algo raro" en el monte.

"Ao comezo do día tiven coñecemento de tres focos en Tenorio que se estaban controlando e apareceron dous puntos máis: un na estrada de Vilanova a Tenorio e outro preto do campo de fútbol de Almofrei. Conprobamos unha vez máis como os incendios en Galicia, e máis na nosa zona, son provocados, e polo tanto apelo unha vez máis ás forzas e corpos de seguridade, aos veciños a que calquera cousa que vezan a trasladen a calquera, a min mesmo, ao Concello ou ás autoridades. É lamentable que en cinco ou seis días de sol, acumulemos cinco conatos nun mesmo concello, nunha franxa de territorio de entre dous e catro quilómetros. Hai que estar moi encima desta situación. É lamentable e condenable", censuró el alcalde.

"Agora mesmo están controlados os cinco focos, pero vén sendo o de sempre. A parte Este do Concello sempre é noticia a estas alturas do ano polo mesmo motivo: os incendios", añadió.

Pequeño incendio en Vilarchán, en Ponte Caldelas. CEDIDAEn la misma línea, y sin que se sepa si puede guardar relación con estos focos, en el vecino concello de Ponte Caldelas, también fue extinguido un conato de incendio que podría haber afectado a los mismos montes (Serra da Castrelada y Pé da Múa).

El alcalde, Andrés Díaz, informó de la actuación de los operarios municipales que atajaron un conato en la zona del campo de fútbol de Vilarchán, un punto situado entre este lugar y el de Mirón. "Unha rápida actuación é clave para evitar o avance dun incendio", afirma Díaz, que pide a los vecinos que estén atentos y avisen cuánto antes para evitar que se propaguen y se conviertan, dadas las condiciones de la jornada, en fuegos difíciles de controlar

Comentarios