El alcalde de Ponte Caldelas censura el servicio de Fisioterapia del Sergas en Tenorio

Denuncia que no se le consultó antes de la asignación al centro de salud de Cerdedo-Cotobade
photo_camera Las instalaciones del nuevo servicio de Fisioterapia de Tenorio empezarán a funcionar el lunes. DP

¿Está usando el Sergas a los 5.600 vecinos de Ponte Caldelas para justificar una inversión caciquil en Tenorio? El alcalde de Ponte Caldelas, Andrés Díaz, cree que sí. El regidor denuncia que la Xunta no consultó a Ponte Caldelas o a Forcarei antes de asignar una nueva unidad de Fisioterapia a ese centro de salud de Cerdedo-Cotobade, un servicio que será referencia para ambos concellos. 

"Mentres os centros da comarca sofren recortes, para os concellos amigos hai novos servizos pioneiros que lle poñen unha 'medalla' a un alcalde amigo, do PP, e voceiro do partido na Deputación", censura.

Díaz asegura ver con "bos ollos" que se pongan en marcha nuevos servicios para la ciudadanía y alegrarse por los vecinos de Tenorio, lo que no impide que asegure que "as cuestións que afectan á poboación de varios concellos deben tomarse de xeito consensuado e non con asignacións a dedo". 

En esa línea, y tras lamentar que la nueva unidad de Fisioterapia se ubique en un centro de salud "que non é de referencia nin presta ningunha utilidade a Ponte Caldelas", vincula la elección de Tenorio a una decisión "partidista, política".

Comentarios