sábado. 04.04.2020 |
El tiempo
sábado. 04.04.2020
El tiempo

Sobre las banderas azules: "Non se dan os criterios para pedir máis"

Izado  de Cabeceira en 2016, la única que pedirá Poio este año. JAVIER CERVERA-MERCADILLO
Izado de Cabeceira en 2016, la única que pedirá Poio este año. JAVIER CERVERA-MERCADILLO

Xose Luís Martínez indica que "moitas das praias están literalmente bordeadas por construcións" y el PP critica la gestión del tripartito en calidad ambiental

Cuando faltan dos meses para Semana Santa, inicio real de la temporada alta en las zonas turísticas, el PP de Poio ha salido a la palestra para quejarse de que el tripartito ha solicitado, una vez más, una única bandera azul para el municipio: la de Cabeceira.

El equipo popular destaca que esta petición de bandera azul contrasta con las promesas de los responsables municipales en el Gobierno, que, en los últimos años, al perder el Concello la enseña de Xiorto, indicaron en distintas ocasiones su intención de tratar de lograr la bandera azul para otros arenales. El PP considera que el tripartito no ha respondido con seriedad ante el reto de la gestión de estos emblemas de calidad ambiental.

Frente a esto, el edil de Medio Ambiente, Xosé Luís Martínez, respondió este lunes que "o noso desexo é ter a mellor calidade en todos os areais, e por suposto que traballaremos para ter máis bandeiras azuis, pero a situación actual impídenos pedir máis. En moitos casos, a culpa é da propia situación das praias, que están literamente bordeadas polas casas e construcións, co cal é imposible que se cumpran uns criterios técnicos elementais para poder pedir a bandeira azul".

El edil señala que "se trata de desenvolvementos urbanísticos de tempos pasados que agora fan imposible calquera tipo de petición deste carácter. Temos unhas grandes praias en Poio, pero isto non é Sanxenxo ou Bueu, nós estamos no interior da ría e moi afectados polas construcións", relata.

En todo caso, el edil señala que "o que temos claro en Poio é que a calidade non ten que ir necesariamente da man das bandeiras azuis. Aínda que é claro que aspiraremos a máis bandeiras en canto poidamos, temos exemplos como o de Ribeira, gobernada polo PP, que non ten nin a primeira destas bandeiras e conta cuns areais que están entre os mellores de Galicia".

Xose Luís Martínez aclara, en ese sentido, que "como todos os anos, nós o que faremos, con bandeira azul ou sen ela, será dotar de servizos todos os areais do Concello. Brigadas como a de limpeza seis días á semana, reposición de area, e programas como o de Praias sen Fume non faltarán tampouco este ano", asegura el concejal, que añade que también habrá servicio de socorrismo, como en los años anteriores. Martínez Blanco insiste en que el objetivo del Concello es mejorar la calidad de sus arenales trabajando en todos los aspectos posibles.

Sobre las banderas azules: "Non se dan os criterios para pedir máis"
Comentarios