El bipartito acusa al PP de Poio de verter falsas acusaciones sobre la basura

"A compensación que o Concello aprobou recentemente non é pola adquisición de contedores, como quere transmitir o PP", asegura el bipartito

Contenedores de basura en la zona de Raxó. DP
photo_camera Contenedores de basura en la zona de Raxó. DP

El Concello de Poio, liderado por Luciano Sobral, acusa al PP del municipio de verter acusaciones falsas en lo referente al servicio de recogida basuras del municipio.

El equipo de Sobral contestó a lo expuesto por la oposición en el "mapa de mentiras do lixo". Así, sobre la recogida lateral, asegura que es más barata que la trasera, pero que "deben convivir ambas xa que non é posible facer a recollida lateral naquelas vías estreitas para os camións de recollida lateral que son máis grandes. Nese senso é mentira a aseveración do PP de que todos os contedores de carga traseira son obsoletos xa que estes son necesarios e imprescindibles para facer a recollida de lixo".

En cuanto a las acusaciones sobre la oferta de Valoriza, el bipartito incide en que se ofertaron 500 contenedores y actualmente hay 836 colocados, lo que supone 336 más, de los cuales 182 son nuevos y los 154 restantes están en buen estado. "A compensación que o Concello aprobou recentemente non é pola adquisición dos mesmos, como quere transmitir o PP. Esta compensación faise pola adquisición, recollida e mantemento dos contedores e os técnicos municipais determinaron que había que compensar a esta empresa" asegura el bipartito.

El Concello también acusa a Ángel Moldes de afirmar falsamente que el 95% de los contenedores son viejos y que el Gobierno no hace un seguimiento del servicio de basuras. "En Pleno e co seu propio voto, impuxéronse sancións a Valoriza por importe de 80.000 euros. Como poden afirmar o contrario?" zanja el Gobierno local.

.

Comentarios