martes. 20.08.2019 |
El tiempo
martes. 20.08.2019
El tiempo

BNG PSOE y Avante encaran la recta final de las negociaciones del pacto

La última reunión celebrada el pasado martes. DAVID FREIRE
La última reunión celebrada el pasado martes. DAVID FREIRE

Las asambleas de los partidos analizaron el miércoles las últimas propuestas, entre las que estaría el organigrama municipal y la futura forma de funcionamiento del nuevo Gobierno

"Hoxe, ás 20.00 horas, no local do PSOE, saberemos se esta é a reunión definitiva e xa se pode comunicar algo, ou se é preciso seguir, pero o certo é que se avanzou moito e o traballo (por un pacto) está case feito".

Con estas palabras, Luciano Sobral, alcalde en funciones de Poio, explicó los avances de la negociación para un pacto de Gobierno tripartito en la reunión mantenida el martes en la sede socialista. La cita era la cuarta y, tras un trabajo arduo sobre el programa de Gobierno de las tres formaciones, lo que se analizó en esta ocasión fueron las propuestas de Gobierno, tanto en lo referente a la forma (distribución de áreas) como en lo que atañe al funcionamiento. Hay un punto en común entre los tres partidos y las asambleas deben dar la última palabra antes de seguir con flecos definitivos, como la composición de comisiones informativas.

Tanto Luciano Sobral, como portavoz del BNG, como Silvia Díaz, en su faceta de responsable de Avante, declinaron dar detalles sobre la forma del nuevo Gobierno y mucho menos sobre el quién es quién en las concejalías.

El edil en funciones y número dos socialista, Gregorio Agís, indicó que "por un lado parece que temos moito avanzado, e si que estamos na recta final, pero tampouco se pode dicir ao cen por cen que na vindeira reunión xa se resolva todo, porque estas cuestións son moi complicadas".

Agís explicó que "se ben acordamos non dar detalles, si que podemos dicir que estamos de acordo e traballamos moito en asuntos como o novo funcionamento do Goberno, a existencia de mesas nas que todo o Goberno participe e se debatan as decisións que se tomen e, sobre todo, que os membros do Goberno teñamos máis implicación e coñecemento para a defensa do traballo que se sacará adiante". Agís indicó que habrá "mesas e outros elementos de coordinación transversal" tendentes a unificar la acción del tripartito, y que "serán a principal novidade" en esta nueva etapa.

Silvia Díaz, por su parte, indicó que "tras dúas semanas falando, tense avanzado moito, pero a asemblea desta formación é a que ten a última palabra sobre o que faremos. É certo que si se pediu que se incorporasen cambios e que estes se aceptaron e que vemos a seguridade de que se asumirán compromisos", resaltó, insistiendo de que "como non hai unha variña máxica para cambiar as persoas, a rexeneración que esta formación ten que buscar é a de conseguir o mellor funcionamento do Goberno composto polos grupos de esquerdas, que acumulan a maioría dos concelleiros". Sobral, por su parte, confía en que no surja ningún contratiempo después de las cuatro reuniones "pois as posturas son moi próximas e hai moi boa sintonía".

BNG PSOE y Avante encaran la recta final de las negociaciones del...
Comentarios