Caldas, a Moldes: "Pida mellor a dimisión de quen promove o machismo nas institucións"

La edil de Deportes pregunta por qué "o PP critica a falta dunha proba e non fala das 30 que organizamos"

Moldes, a la izquierda, con Sobral y Caldas en un acto de Deportes. RAFA FARIÑA
photo_camera Moldes, a la izquierda, con Sobral y Caldas en un acto de Deportes. RAFA FARIÑA

El edil del PP de Poio, Ángel Moldes, acaba de pedir la dimisión inmediata de Marga Caldas, responsable de Educación e Deportes y del alcalde, Luciano Sobral, después de que se anunciase que Sanxenxo acogerá una prueba de motonáutica, la conocida como Fórmula 1 del Mar, que inicialmente se barajó para Raxó y después fue descartada tras la rotura de negociaciones. Moldes criticó que la concejala no había dado las explicaciones oportunas sobre cómo se rompieron las negociaciones con los organizadores del evento en el Pleno de septiembre y acusó a Luciano Sobral, de apoyarla pese a que sus explicaciones no eran convincentes y el coste de la prueba para el Concello hubiese sido inferior a 5.000 euros.

Marga Caldas respondió este martes a esta crítica que "o expediente pode ser consultado e tamén a acta do Pleno de setembro na que se abordou este asunto. As explicacións pódeas entender calquera, e o único que parece que non quere comprendelas é o voceiro do PP".

La edil, que ha recibido peticiones de dimisión y críticas del PP a su gestión en ocasiones anteriores en este mandato, censuró al portavoz popular al entender que "para facer política non é preciso machacar nin descalificar constantemente". En esa línea, la edil pidió que el portavoz popular "se está tanto por pedir dimisións, pida mellor a de quen promove o machismo nas institucións. Porque se nos poñemos igual de duros para todo temos que lembrar como Moldes, na súa faceta de responsable provincial, foi a apoiar a un alcalde que viña de insultar gravemente á presidenta da Deputación. E aí, ante ese caso de machismo nas institucións, coido que todas, eu tamén, temos dereito a sentirnos ofendidas. De feito, recoméndolle que, se pretende ser alcalde, deixe de apoiar actos machistas".

La concejala de Educación e Deporte fue más allá para explicar que "non parece tampouco coherente que se queixen da perda de oportunidades económicas cando na Deputación votaron contra un plan que ía significar a inversión de 500.000 euros en Poio". Caldas insiste en que "non ten moito sentido que se critique a falta dunha proba e non se mencionen as outras 30 que organiza este departamento" e invita a los populares "a ler a acta do Pleno, no que quedou claro por que non saíu adiante esa colaboración".

Comentarios