Cerdedo-Cotobade vota a favor de demandar un nuevo mapa de emergencias

El Pleno municipal insta a la Deputación a impulsar un plan idéntico al acordado por los gobiernos provinciales de A Coruña y Lugo
Un incendio en Tenorio, en 2018, que calcinó varios coches. DAVID FREIRE
photo_camera Un incendio en Tenorio, en 2018, que calcinó varios coches. DAVID FREIRE

Acuerdo en Cerdedo-Cotobade para dirigirse a la Xunta y pedir que se impulse la remodelación del mapa de emergencias. El alcalde, Jorge Cubela, aceptó votar a favor de la moción presentada por el BNG, tras presentar una enmienda a la misma en la que solicita al Goberno provincial de Pontevedra que, para dar solución a las zonas de sombra del municipio, adopte "exactamente o mesmo modelo que o acordado polas deputacións da Coruña e Lugo, ambas rexidas tamén por socialistas, coa Xunta de Galicia".

La enmienda completaba la moción nacionalista que, de este modo, contó con el apoyo de toda la Corporación. Jorge Cubela insistió en la sesión en que "as competencias de emerxencias e extinción de lumes en Cerdedo-Cotobade correspóndenlle exclusivamente á Deputación de Pontevedra, xa que ten esta responsabilidade, por lei, en todos os municipios de menos de 20.000 habitantes". El alcalde insiste, ante esto, en pedir a la Deputación "que acepte o acordo da Xunta para solucionar este problema e ademais non é unha proposta leonina nin ten nada de malo, proba delo é que as deputacións socialistas da Coruña e Lugo xa a aceptaron".

En la misma sesión también se debatió otra moción del BNG para el ensanche del vial Serrrapio-A Portela. El alcalde ofreció el apoyo de su grupo a esta propuesta, a cambio de incluir una enmienda, aceptada también por la Corporación, para que la Deputación complete la ampliación de la vía en el tramo entre Bugarín e Fondós.

"Eu non teño ningún problema en levar a pleno temas para defender aos nosos veciños, pero se o BNG quere facer o mesmo, en vez de perder o tempo, que chame aos seus compañeiros nacionalistas da Deputación, que son os que levan Mobilidade, e que arranxen esta estrada dunha vez, pero non queren", se quejó Cubela, ante las mociones de los nacionalistas.

En la misma sesión el Pleno acordou que el 2020 sea el Ano Ricardo Portela, en la honra do histórico gaiteiro de Viascón.

Comentarios