miércoles. 21.04.2021 |
El tiempo
miércoles. 21.04.2021
El tiempo

La Comunidad de Montes de San Salvador: "Sabían que ese terreo era noso"

Vistas del parque forestal. DAVID FREIRE
Vistas del parque forestal. DAVID FREIRE
Reclamará una franja del monte incluido por Campañó en el Parque Forestal da Tomba

La Comunidade de Montes de San Salvador ha iniciado el procedimiento para reclamar a la entidad vecina de la parroquia de Campañó una franja de monte en el límite entre ambos dominios que, al parecer, habría sido ocupada sin permiso en el proceso de creación del Parque Forestal de A Tomba por parte del Concello de Pontevedra,

La presidenta de la Comunidade Montes de San Salvador, Esperanza Rodríguez, aclaró que, hasta el momento, lo que hay son los trabajos ya iniciados por su letrado así como las mediciones del territorio a cargo del ingeniero que trabaja con este colectivo. "Está claro que este monte era de San Salvador e os de Campañó sabían que o terreo era noso. Polo menos, os que estaban antes na directiva. Non sabemos como se puido dar o caso de que os que están agora o ignoraran" indicó Rodríguez, recordando que "se trata dunha franxa estreita situada entre o cortalumes e o linde con Campañó. Dáse a circunstancia de que cando se fixo esa franxa contra o lume, non se situou simetricamente entre as dúas comunidades, senón dentro do noso lado e deixando un pouco de terreo noso tamén pola outra banda", indica.

Esperanza Rodríguez evitó dar la cifra definitiva de metros que se reclamarán a Campañó "porque é algo que sabe o enxeñeiro, pero pode estar por enriba dos mil metros". 

La presidenta de los comuneros indicó que "o que máis nos molesta é que se cortou o que había nese monte e se plantaron novas especies sen informarnos de nada, nin avisarnos da intención que tiñan. Do mesmo xeito que ocuparon es franxa, igual o petróglifo que atoparon puidera estar ubicado dentro do noso dominio e ninguén nos tería avisado. É algo que teremos que ver", comenta.

Los comuneros remitirán un burofax a la directiva de Campañó reclamando la franja que discurre al lado de un cortafuegos

Esperanza Rodríguez indica que "con isto do coronavirus esta claro que as asembleas e reunións hai que evitalas, pero non ata o punto de non avisar destas cousas".

Ante la posibilidad de que se trate de un error de cálculo, los comuneros enviarán un burofax a la Comunidad de Campañó pidiendo que se pongan en contacto con la presidencia para aclarar la situación actual de la franja de monte y tratar de buscar una solución al problema.

"En caso de que non teñamos unha resposta satisfactoria, teremos que levar o asunto aos xulgados, aínda que, de momento, confiamos en poder correxilo pola vía do diálogo", indicó la presidenta.

El PP de Poio habría preguntado por este asunto en la última reunión de la Comisión de Urbanismo, ante los rumores de que el parque invadía terrenos del dominio de Poio. El Gobierno Local, tal y como respondió Xulio Barreiro, no ha sido informado, hasta el momento, de esa circunstancia. El edil señaló que se trataría de un asunto que compete a las dos comunidades de montes.

La Comunidad de Montes de San Salvador: "Sabían que ese terreo era...
Comentarios
ç