Polémico derribo de la APLU en Vilaboa

Enrique López Patricio: "Tentarei salvar a casa ata o último minuto, pero xa non creo na xustiza"

El portavoz de Salvemos Vilaboa no ha recibido ninguna comunicación de la Xunta a su petición de aplazar la demolición hasta que se apruebe el PXOM ►Responde al PP que "o meu non é un caso illado. Hai 40 expedientes máis"

Enrique López. RAFA FARIÑA
photo_camera Enrique López Patricio. RAFA FARIÑA

Los vecinos de Vilaboa sabrán este lunes si el portavoz de Salvemos Vilaboa Enrique López Patricio y su familia consigue evitarla demolición de su casa o si la Axencia para a Protección da Legalidade Urbanística (APLU) ejecuta la sentencia de demolición que hay sobre la misma. López Patricio, que confirmó que no se han recibido nuevas comunicaciones de la Xunta "nin se remitiron máis peticións de aprazamento que as xa feitas", también indicó que "hoxe estarán aquí os nosos avogados, ademais de todos os veciños que queiran vir a apoiar". Salvemos Vilaboa ha convocado medidas de resistencia pacíficas para frenar ‘in extremis’ la demolición.

El vilaboés explicó que "tentarei salvar a casa ata o último minuto, pero non creo na xustiza, nin nos tribunais, nin en nada". López Patricio respondió a las recientes declaraciones del PP de Vilaboa, que culpa al alcalde de la situación, "sempre fun respectuoso con eles, pero penso que son o PP de Feijóo e non o de Vilaboa" y recordó que "este non é un caso illado, como din eles, senón o de 40 expedientes que están igual ca min".

Comentarios