Jueves. 15.11.2018 |
El tiempo
Jueves. 15.11.2018
El tiempo

El Concello de Poio organizará charlas informativas sobre las velutinas para los vecinos

Retirada de velutinas mortas. DAVID FREIRE
Retirada de velutinas mortas. DAVID FREIRE

Serán impartidas por expertos, que hablarán de como abordar este problema y como minimizar los riesgos en caso de picadura

El Concello de Poio pondrá en marcha una serie de reuniones informativas sobre las avispas velutinas para los vecinos del municipio. Las charlas serán impartidas por expertos, que hablarán de como abordar este problema y como minimizar los riesgos en caso de picadura.

Además, el Gobierno municipal denuncia la mala gestión de la Xunta. "Está desaparecida nesta problemática e non leva a cabo labores nin de erradicación nin de prevención", explica Chelo Besada, teniente de alcalde de Poio.

El equipo de Gobierno asegura que cuando un vecino llama al 112, la Xunta deriva el problema a Protección Civil de Poio, eludiendo todo tipo de responsabilidad. Y cuando los vecinos reiteran su petición por la demora, culpan a Protección Civil.

"O Concello está disposto sempre a colaborar e Protección Civil tamen, e neso estamos, pero o que non é tolerable e que desistan das suas competencias e eludan a suas responsabilidades. O problema e moi grave, e a Xunta de Galicia está desaparecida", añade Besada.

"O mesmo acontece co servizo de extinción de incendios que é un absoluto desastre e teñen a cara de parapetarse detrás da comarcalizacion para non facer nada. Si non son responsables de nada e non asumen as suas competencias e mellor que deixen que outros o fagan por eles" finalizó la socialista.

El Concello de Poio organizará charlas informativas sobre las...
Comentarios