A Laxe pide acabar Leopoldo Novoa en paralelo a las obras de la PO-308

La asociación vecinal de Raxó se reunió con el alcalde para plantear sus demandas a medio plazo

Reunión de la asociación vecinal Raxó con el alcalde. D. FREIRE
photo_camera Reunión de la asociación vecinal Raxó con el alcalde. D. FREIRE

La Asociación de vecinos A Laxe, de Raxó, solicitó al Concello en una reunión mantenida este miércoles, que realice un especial esfuerzo para urbanizar la Rúa Leopoldo Nóvoa al mismo tiempo que se realiza la mejora de la PO-308 en la zona de Raxó, en donde una nueva rotonda permitirá reorganizar el tráfico de entrada a la localidad, al tiempo que eliminará el riesgo de accidentes en el vial.

El portavoz de la asociación, Cándido Dasilva, explicó que la cita se produjo "depois de uns meses de espera e coa intención de poñernos ao día co alcalde, Luciano Sobral, e coa tenente de alcalde, Chelo Besada, das cuestións relativas a Raxó. Besada non puido acudir, ao tempo que tampouco o fixo o concelleiro de Raxó, pero entendemos que xa se porán ao día das nosas peticións".

La principal de las peticiones se refiere a Leopoldo Nóvoa, "porque a Xunta deixa expropiados os viais, pero non urbanizará esta estrada, que lle compete ao Concello. Deste xeito, tememos que, se non actúan ao mesmo tempo, todo quede a medio facer e non se urbanice a estrada en anos".

Al mismo tiempo, si se abre ese vial, los vecinos piden que "se aproveite para dotar a zona de máis prazas para aparcar, posto que bastantes se perderán coa creación da senda peonil e en Raxó son bastante necesarios os espazos onde aparcar".

SIN ACERAS. La petición no fue la única de las realizadas por los vecinos que dirigen esta asociación y que hicieron especial hincapié en materias relativas a seguridad vial y a aprovechar que la Consellería realiza las obras de construcción de la senda peatonal por el margen izquierdo de la carretera así como las de mejora de la seguridad vial para completar las mejoras en la zona "por exemplo, no pequeno tramo de uns 50 metros que quedará sen beirarrúa na marxe dereita, onde tamén hai moito risco de accidente para os viandantes e hai dúas vivendas".

Comentarios