Martes. 21.05.2019 |
El tiempo
Martes. 21.05.2019
El tiempo

Un libro sobre Galicia en chino y con parada en Poio

Sobral, en la sala de plenos con la delegación china. GONZALO GARCÍA
Sobral, en la sala de plenos con la delegación china. GONZALO GARCÍA

Una delegación de promotores de la iniciativa visitó ayer el Concello para solicitar la colaboración del municipio en la publicación

El Concello de Poio tendrá un lugar privilegiado en el próximo volumen divulgativo sobre Galicia que este miércoles fue presentado en el Concello con la asistencia del alcalde, Luciano Sobral, y de una delegación procedente del país de la gran muralla, compuesta por Lu Haibin, Andy Hiu y Sally Lui, expertos en comunicación que están poniendo en marcha este nuevo proyecto divulgativo.

"Sally Lui era xa unha coñecida do noso Concello, pois ten estado aquí en anteriores ocasións e ten colaborado con Álex Rodríguez, o autor do vídeo en formato time lapse para promocionar Combarro, polo que en canto nos propuxo esta idea, aceptamos de contado".

Sally Lui había establecido contactos anteriores con el Concello de Poio a través del experto en 'time lapses' Álex Rodríguez

ENTREVISTAS. Luciano Sobral aclara que la delegaciónm oriental está realizando, de momento, entrevistas previas en busca de cooperación para poder llevar adelante el trabajo "e nós xa explicamos que lles prestaremos apoio en todo o que nos sexa posible".

La intención de los autores del futuro volumen es realizar entrevistas y trabajo de campo para poder ofrecer "unha información que recolla o aspecto turístico de Galicia, pero que vaia máis alá e que permita falar das nosas tradicións e tamén da historia. Nese sentido, temos pensado ofrecer a axuda que se poida precisar para que este grupo de traballadores se entreviste con expertos ou historiadores do noso concello", apuntó el alcalde.

La intención del equipo liderado por Lu Haibin, Andy Hiu y Sally Lui es la de realizar contactos previos en esta primera gira de presentación por toda Galicia y completar en una visita posterior la recopilación de material y entrevistas necesarios para elaborar la publicación. "Trátase dun libro que se debería escribir nos próximos meses e que se tenta que estea listo para ser presentado na Feira do Libro de Madrid do ano 2020", explicó el alcalde.

Estereotipo: "É importante que nos coñezan tamén aos do Norte"

Sobral, en la sala de plenos con la delegación china. GONZALO GARCÍA (2)

El alcalde de Poio explicó que el interés del Concello por hacerse un hueco en esta publicación sobre Galicia se debe a que "ata o de agora non hai moitas publicacións que falen de Galicia e que estean escritas no seu idioma. Eles mesmos nos explicaron que, cando se fala de España, en xeral, en China asóciase coa imaxe do Sur, das Sevillanas e de cousas que non teñen moito que ver con Galicia, de xeito que é importante que tamén nos coñezan ás localidades do Norte" para poder generar sinergias y flujos turísticos hacia la autonomía.

Un libro sobre Galicia en chino y con parada en Poio
Comentarios