Lunes. 19.11.2018 |
El tiempo
Lunes. 19.11.2018
El tiempo

En Marea pide a Transición Ecológica que se limpie Eiras

El vaso del embalse, que tiene más de cuatro décadas de vida. G. GARCÍA
El vaso del embalse, que tiene más de cuatro décadas de vida. G. GARCÍA

Recuerda que la capacidad del embalse era de 60 hectómetros y ahora solo dispone de 22

PONTE CALDELAS. La deputada de En Marea en el Congreso, Alexandra Fernández, presentó ayer una iniciativa parlamentaria dirigida al Ministerio de Transición Ecológica para solicitarle que coopere en las actuaciones de limpieza necesarias en el embalse de Eiras «debido á acumulación durante décadas de sedimentos».La diputada de En Marea indica en el texto de su iniciativa «que a falta de investimentos na conservación e no mantemento do encoro ten un impacto na calidade da auga». Alexandra Fernández pregunta si el Ministerio conoce «o problema de acumulación de sedimentos que sofre Eiras, que abastece de auga ao concello de Vigo e tamén a Porriño? Non cre que debería procederse a facer un labor de limpeza?».

La diputada por Pontevedra recuerda que este embalse fue construido al amparo de la Resolución de la Dirección General de Obras Hidráulicas, publicada en agosto de 1962, con una capacidad de 60 hectómetros cúbicos de auga procedente del río Oitavén. Según el Ministerio, la capacidad actual del embalse es de 22 hectómetros cúbicos. «Resulta alarmante que a capacidade se teña reducido en case dúas partes en catro décadas. Comparte o Ministerio que habería que amplialo?», solicita la diputada.

Esta situación, según En Marea, «ten efectos sobre a calidade da auga. Ademais, de non terse rebaixado a capacidade do encoro polos lodos acumulados, non se tería afectado á redución do 10% pola seca. Outra das consecuencias é a alteración medioambiental e ecolóxica. A vaga de lumes de 2017 produciu un arrastre de terra calcinada que rematou nos ríos que subministran auga».

Para En Marea «é fundamental que se chegue a un acordo entre as distintas administracións implicadas para analizar o alcance da acumulación dos sedimentos, e unha vez feita a rexeneración, quizais sería oportuno ampliar a capacidade de almacenamento».

En Marea pide a Transición Ecológica que se limpie Eiras
Comentarios