Martínez: "A oficina de turismo de Combarro atendeu a 11.600 persoas este verán"

El Concello valora el buen comportamiento del turismo antes del cierre de la campaña

Xosé Luis Martínez, en la comparecencia de la Festa da Ameixa. JAVIER CERVERA-MERCADILLO
photo_camera Xosé Luis Martínez, este martes, en la comparecencia de la Festa da Ameixa. JAVIER CERVERA-MERCADILLO

"Un bo verán". Así definió el concelleiro de Turismo de Poio, Xose Lois Martínez, los resultados turísticos del año en lo que va de verano. "Falta unha quincena, pero todos sabemos que a final de setembro o número de visitantes vai en declive e que depende moito do tempo".

El concejal de Turismo explicó que "feita a excepción do ano pasado, no que xullo se comportou de xeito excepcional, todos os anos rexistrabamos algo máis do 50% de ocupación, e este ano contamos con un 65%", apuntó el edil, para continuar explicando que "agosto foi un mes no que, como sempre, o comportamento do turismo foi excepcional, cun 88% na primeira quincena e un 86% de ocupación na segunda, e na primeira parte de setembro, tamén na mesma liña, tivemos un 56% de ocupación".

El edil explicó que "os visitantes que chegan neste mes son uns turistas con máis tempo e capacidade adquisitiva, o ideal de turismo de calidade, porque son visitantes que chegan sen cargas familiares ou sen nenos no colexio e xeralmente poden investir un pouco máis en lecer".

Con respecto a la zona de caravanas, una de las innovaciones del concello en los últimos años, el dato no puede ser mejor: "É unha zona que está sempre chea e os visitantes quedan canto queren. Xeralmente non adoita ser máis de tres ou catro días. O visitante da zona de autocaravanas de Pontevedra goza dun sitio máis urbano, pero o de Poio conta con praia, co Parque da Memoria e cun espazo exterior", relató el edil, que destacó la importancia que dan los visitantes a este punto, aunque de momento no se está pensando en ampliarlo "porque ten unhas épocas de cheo, pero a partir de setembro os visitantes son moitos menos". El Gobierno local no realizará la reunión de valoración con el sector hasta que acabe septiembre, aunque, de momento, las cifras están siendo positivas. "Só na caseta de información turística de Combarro atendemos a 11.600 persoas. Outros contarían os autobuses e multiplicarían por 58 para ter unha idea da xente que acode. Nós só contamos as visitas reais á nosa caseta de turismo e ao posto da Festa do Mar. Por Combarro pasan milleiros de personas en verán", recalcó el edil, que explicó que una amplia mayoría de los visitantes "son turistas do Estado español entre os que destacan os de Madrid, as dúas castelas, andaluces e vascos. O turismo extranxeiro segue a medrar, sobre todo o proveniente de europa, con franceses, ingleses e alemáns en cabeza".

Festa da Ameixa. Poio invirtió 116.000 euros y logró un 30% más de ventas
El responsable de Turismo de Poio puso sobre la mesa los datos de la Festa da Ameixa, una convocatoria que creció en ventas y en visitantes. El Concello, que invirtió 116.000 euros (la cifra puede crecer hasta 120.000 dependiendo del resultado de algunas facturas finales), logró unas ventas de mil raciones más que en 2017 (se pasó de 3.319 a 4.395), de las que 1.999 fueron de almeja. Casi una cuarta parte (462) eran raciones de fideos, mientras que otras 382 comandas eran de arroz, aunque el plato estrella sigue siendo la almeja a la marinera, que tuvo 1.150 peticiones. Todo ello permitió recaudar 20.190 euros.

El Concello calcula que más de 15.000 personas se pasaron por el recinto de las fiestas entre los tres días y que factores como la alta participación del homenaje a las mariscadoras jubiladas ayudaron a que "a carpa estivera chea os tres días".

Otra prueba del buen funcionamiento de la cita "foi o bo uso que se fixo dos leiraparkings, que estiveron cheos e funcionaron á perfección".

La procedencia de los visitantes fue nacional en un 93% y, de estos, los procedentes de la provincia fueron los más numerosos. De Vigo, un 21 por ciento de los asistentes; de Pontevedra ciudad, un 20%, y del resto de puntos de proximidad, un 12%. En cuanto a los extranjeros, al igual que los visitantes que acudieron a Poio el resto del verano, predominaron los italianos y alemanes, así como los argentinos. Poio contó con la Deputación y con fondos propios para financiar este evento.

Comentarios