El delegado del Gobierno en Galicia, José Miñones, volvió a defender este lunes la conveniencia de esperar al resultado de la investigación sobre el accidente del autobús en la carretera N-541 durante la pasada Nochebuena al precipitarse el transporte al río Lérez desde el viaducto de Pedre, fallecieron siete personas.
En el transcurso de una visita oficial en Pontevedra, Miñones explicó que es necesario esperar a saber qué pasó realmente en el lugar antes de actuar. El delegado realizó estas afirmaciones en respuesta a las preguntas de la prensa sobre el informe realizado por la Unión Internacional para la Defensa de los Motociclistas que señala que las contenciones en el viaducto sobre el río Lérez por donde cayó el autocar no cumplía la normativa de seguridad.
El delegado del Gobierno en Galicia ha resaltado que "o importante é deixar aos departamentos oficiais e as persoas que teñen esa investigación en curso e realmente saben como funciona e deixar que esas investigación se poida pechar, a través da investigación da Garda Civil e das análises de tacógrafo e de todo o acontecido. No momento en que teñamos ese informe oficial farase público, e acometeranse as melloras, se teñen que acometerse. O que preocupa agora é esclarecer este feito", apuntó.
Miñones ha recordado además que la actuación pendiente no está, de momento, vinculada con el accidente. "A obra que anunciabamos en Forcarei é unha actuación comprometida, non a raíz do accidente. Sempre digo que os proxectos non nacen dun día para outro, senón que se traballan con meses de antelación", aclaró, para insistir en que "se o temos agora para licitar en abril é porque que se leva traballado máis dun ano. Trátase de melloras do asfaltado en 18 quilómetros desa nacional e nos tramos urbanos, principalmente polo paso de camións, transporte especiais das eólicas que danan moito o firme", aclaró.