Andres Díaz: "Non haberá procesión da festa"

Ponte Caldelas celebra las Festas das Dores apelando a la contención para salir pronto del nivel alto de restricciones
Andrés Díaz. DP
photo_camera Andrés Díaz. DP

Llegan las Festas das Dores a Ponte Caldelas, su fecha más preciada del verano, y el Concello se prepara para celebrarlas con el status que le confiere estar en el nivel alto de restricciones debido a la situación de contagios que vive el municipio.

El alcalde, Andrés Díaz, indicó este jueves que "estamos afeitos xa, despois de algúns días en nivel medio e aínda que estamos baixando en número de casos, e coa ratio por debaixo de 500 contaxios por 100.000 habitantes, parécenos ben que nos manteñan así, por prudencia".

El regidor aclara que el caso de Ponte Caldelas no está siendo distinto del de los demás concellos del área. "No noso caso estabamos cunha cifra controlada, e xurdiu un gromo dun grupo de chavales que foron a celebrar un cumpreanos a Sanxenxo e voltaron contaxiados. A partir de ahí, coa súa maior interacción e vida social, foron proliferando os contaxios" aunque estima que en actualidad está en vías de controlarse la situación, tras un ligero y constante descenso de nuevos casos. Díaz entiende que "de todos modos, na nosa vila estamos sendo moi consecuentes: é raro ver a alguén sen máscara e xa estabamos celebrando un verán en modo prudente, cos 8.000 metros da Praza de España e da Alameda para os actos sociais e culturais".

En ese sentido, el alcalde apunta que, ante las restricciones sanitarias, se han tomado nuevas medidas como la suspensión de las procesiones religiosas de las fiestas. "Non é que sexan preocupantes en si mesmas, porque efectivamente, non vai mocidade e non son un botellón, pero do mesmo xeito decidimos que non habería procesión na festa para que todos lembremos ser prudentes. Tamén xa decidiramos de antemán que non habería orquestras, porque son elementos que animan a pensar na festa de sempre, e a situación non é esa. Ademais, as actividades musicais e culturais rematarán ás 23.30 horas para evitar en certa medida que se favorezan esas interaccións sociais".

Díaz considera que la mayor parte de los convecinos "será cauta e non celebrará reunións moi numerosas no interior das casas e tomará as medidas necesarias" y afirma que uno de los principales deseos de su equipo "é que estas festas non vaian a ser motivo dun novo repunte de casos que poida manternos unha semana máis con estas restriccións, que tamén lle afectan á hostalería".

Verán cultural Fiestas sin verbena y más actos
Aunque desde el gobierno local contaban con que el Concello se encontraría menos afectado por los contagios, en Ponte Caldelas decidieron ya en mayo que este año había que mantener la prudencia. La programación cultural no se vio afectada por el cambio de nivel, precisamente, porque se diseñó para espacios abiertos, usar las terrazas de la hostelería y aforos contenidos. Aunque en junio sí se suspendieron algunas jornadas de las Noites de terraza, en agosto, pese al aumento de casos, se optó por seguir con la programación, tras observar que sí se estaban respetando las normas en los eventos culturales y que los contagios provenían de otros ámbitos. 

 

Comentarios