Poza: "Buscaremos unha empresa especializada para a praga de pulgas"

El alcalde pide conciencia ciudadana: el foco se creó cuando alguien dejó un colchón infestado
Zona afectada por la plaga. A. LORENZO
photo_camera Zona afectada por la plaga. A. LORENZO

El Concello de Vilaboa es conocedor de la existencia de una plaga de pulgas entre los números 29 y 42 del lugar de Acuña, en Vilaboa. Así lo ha confirmado el alcalde, César Poza, que ha indicado que ya se ha iniciado el proceso para "buscar unha empresa de extinción de pragas dado que os intentos de Protección Civil por fumigar a zona non deron froitos".

El alcalde, César Poza, indica que el Gobierno local está sobre el asunto "desde mediados de agosto, cando chamaron os veciños. Ao parecer, alguén depostitou un colchón no contedor de lixo e ese colchón parece ser que tiña pulgas. Pese a que recollemos o refugallo, como é obvio, as pulgas quedaron no terreo", lamenta el alcalde, que señala que, una vez extendida la plaga "o proceso de desparasitación é lento porque as pulgas depositan os ovos na terra e estes eclosionan en distintos tempos. De xeito que mentras non se vaia varias veces non será posible eliminalas de todo", explica.

De hecho, ante la falta de resultados, el regidor indicó que "estamos en contacto cunha empresa de fumigación para ver que se pode facer e asumiremos este coste".

Eso sí, Poza carga contra quienes, tratando de resolver su problema particular, lo han extendido al resto del pueblo insolidariamente. "Aproveito para pedir un pouco de conciencia cidadá e que todos esteamos atentos ao que deixamos na vía pública. Non se pode trasladar así un problema particular ao resto da cidadanía, porque o que se fai e abrir a porta a crear un problema de saúde pública onde non o había. E estaremos atentos a que non se repitan estes casos", zanjó.

Comentarios