Lunes. 17.06.2019 |
El tiempo
Lunes. 17.06.2019
El tiempo

Polémica por el cambio de césped en Chan da Barcia

Antón Xil. CHRISTIAN FERNÁNDEZ
Antón Xil. CHRISTIAN FERNÁNDEZ

El PP caldelano censura que se recurra a otra operación de crédito

El PP de Ponte Caldelas afirma que el alcalde, Andrés Díaz, se da por vencido "e tira a toalla ao desistir de conseguir que o Goberno amigo da Deputación lle financie o cambio do céspede artificial no campo de fútbol de Chan da Barcia".

La formación sostiene que "lle vén esixindo desde hai catro anos ao alcalde que cumpra a promesa feita aos usuarios e directivos" y que acaba de descubrir que el alcalde "recorrerá novamente ao préstamo subscrito co BBVA para afrontar as obras, por importe de 156.171,31 euros".

La formación llama la atención sobre esta gestión por dos puntos: el primero, que el alcalde vuelve a recurrir a una de las operaciones de crédito que tanto criticó al anterior Gobierno local y, el segundo, por situar la contratación casi en el tiempo de descuento del periodo de sesiones. "Agora, no tempo engadido do mandato, ordena aos técnicos municipais que inicien a unlla de cabalo os trámites para sacar a contratación as obras de cambio de céspede artificial, esgotando os prazos legais ao máximo para ver se chega ao 26 de maio co inicio dos traballos".

El PP echa de menos que el tripartito no haya sido capaz "de xestionar ante outras administracións, neste caso a Deputación", las ayudas para poner en marcha la obra y señala otros concellos que han podido financiar sus dotaciones con fondos provinciales.

"Coma sempre, en Ponte Caldelas o Goberno tripartito non é capaz de conseguir unha soa axuda de importancia para afrontar obras de interese xeral e, no caso de que a Xunta llelas conceda, acaba por devolve-las por incapacidade de executalas, como pasou coa cubrición das pistas polideportivas de Chan da Barcia ou a reforma integral da Praza de Abastos. Así, o Goberno de Díaz chegou a devolver un total próximo aos 200.000 euros só en subvencións da Xunta", indicó el candidato, Antón Xil. El tripartito de Ponte Caldelas, preguntado por este proyecto, indicó únicamente que la sustitución del césped artificial "está en marcha".

Polémica por el cambio de césped en Chan da Barcia
Comentarios