Polémica en Ponte Caldelas por un partido entre el club femenino y la Benemérita

La organización del encuentro, foco de una disputa entre la asociación Somos Ponte Caldelas y el Concello

Partido da SCD Ponte Caldelas femenino disputado a pasada tempada en Chan da Barcia. RAFA FARIÑA
photo_camera Partido del Ponte Caldelas femenino disputado en Chan da Barcia. RAFA FARIÑA

El campo de fútbol de Chan da Barcia, en Ponte Caldelas, acogerá en próximas fechas un partido de fútbol entre el Ponte Caldelas femenino y un equipo de mujeres integrantes del cuerpo de la Guardia Civil. Así lo anunciaron el Concello y la asociación Somos Ponte Caldelas en sendos comunicados en los que la convocatoria para conmemorar los 35 años de la mujer en el cuerpo armado es el único punto coincidente.

El Concello anunció el partido, aunque no ofreció aún la fecha definitiva, después de que Somos Ponte Caldelas comunicase que el tripartito había prohibido la celebración del mismo. La asociación sostiene que el Concello le "prohíbe o uso do campo municipal para celebrar un partido pola igualdade e contra a violencia de xénero protagonizado por mulleres da Garda Civil e o equipo feminino do Ponte Caldelas, que estaba previsto o vindeiro 13 de outubro ás 18 horas e de cuxa dispoñibilidade se tiña coñecemento".

La asociación afirma que había conseguido la cooperación de todas las partes y que solo pretendía reivindicar la igualdad y la lucha contra la violencia machista y enmarca la prohibición en "un novo episodio na persecución e intento de silenciar o traballo desinteresado a prol da igualdade que vén realizando Somos Ponte Caldelas".

Por su parte, el tripartito indica que asume la organización del partido, después de comprobar que este se había fraguado unilateralmente pues "o cartel anunciador incluía o logotipo do Concello e anunciaba a celebración no campo municipal de Chan da Barcia", a pesar de que "ninguén se dirixira ao Concello para anunciarllo e pedir autorización para utilizar a instalación municipal. A subdelegada do Goberno non tiña coñecemento de tal circunstancia, así como tampouco autorizou o uso do logotipo do Goberno. Nin sequera o presidente da SCD Ponte Caldelas sabía deste evento".

El tripartito afirma que Somos Ponte Caldelas "é reincidente en anunciar eventos supostamente auspiciados polo Concello sen autorización previa nin comunicalo. A asociación ten claros vínculos co PP". Somos Ponte Caldelas dice, a su vez, que padece "o boicot permanente do tripartito, que nunca constestou a ningún escrito noso".

Comentarios