Ponte Caldelas repartirá 50 cheques de Navidad a familias con pocos recursos

El Concello se propone que los hogares en los que se están pasando aprietos económicos "poidan ter unhas festas dignas"
Está previsto que los trabajos se inicien lo antes posible. DAVID FREIRE - Praza de España (Ponte Caldelas)
photo_camera Vista de la Praza de España, en Ponte Caldelas. DAVID FREIRE

El Concello de Ponte Caldelas acaba de abrir el plazo para la petición de ayudas de Navidad para las familias con pocos recursos económicos. Se trata de una aportación para personas empadronadas y residentes en el municipio, que, si cumplen los baremos establecidos por Servizos Sociais, podrán recibir cheques de ayuda para la compra de comida y productos de primera necesidad.

En concreto, el Concello de Ponte Caldelas va a entregar un total de 50 cheques de 100 euros para gastar en Supermercados Froiz, que las familias beneficiarias podrán gastar en alimentos y también en productos de higiene personal y doméstica de primera necesidad.

La entrega de la documentación para completar la solicitud debe realizarse en los Servizos Sociais del Concello y solo podrán acogerse aquellas familias que entren dentro del Baremo Económico del Regulamento de Emerxencia Social Municipal. Es necesario aportar documentación de toda la unidad de convivencia y los cheques se irán entregando por orden de solicitud a los demandantes que cumplan con los requisitos.

"Axudar ás veciñas e veciños do municipio con poucos recursos é algo imprescindible. Por iso, ano a ano, o Concello de Ponte Caldelas trata de incrementar esta partida. De feito, dende a entrada na Alcaldía de Andrés Díaz, aumentouse preto de 2.000 euros a cantidade que se destina a estes cheques", recuerda el Gobierno local, que añade que "unha das prioridades de Díaz é crear oportunidades de traballo para que as familias, sobre todo aquelas que teñen nenos, poidan facer o seu proxecto de vida".

El Concello caldelano se propone que esta Navidad, los hogares en los que se están pasando aprietos económicos "poidan ter unhas festas dignas".

Comentarios