El Concello de Ponte Caldelas acaba de adjudicar un paquete que comprende 40 obras de asfaltado en todo el municipio y que se encargará de ejecutar la empresa Marconsa, con un presupuesto de 514.986 euros. Esta cifra supone, según la Alcaldía, "o maior investimento nesta materia na historia do rural de Ponte Caldelas".
El equipo de Gobierno valoró ocho ofertas y eligió la de Marconsa por ser la más ventajosa económicamente, dado que supone una rebaja de cerca de 90.000 euros con respecto a otras propuestas.
El alcalde, Andrés Díaz, recordó que "Ponte Caldelas é un concello con 33 nucleos e máis de 300 quilómetros de viais municipais. Quedan moitos camiños e viais por arranxar e, aínda que me gustaría, non se poden facer todos ó mesmo tempo. Agora ben, temos previsto chegar a todos", garantizó Díaz.
El regidor destaca que esta forma de sacar adelante los trabajos supone un ahorro, ya que "sacando as grandes obras a concurso aforramos e cos mesmos cartos ca antes, agora facemos moito máis".
La previsión del Concello es que las obras den su comienzo en cuestión de semanas y que avancen a buen ritmo, si las condiciones meteorológicas son favorables.
18 lugares entre los que suman 40 carreteras